Пути повышения качества профессионализма воспитателей-педагогов при внедрении в практику дошкольных образовательных учреждений развивающего обучения
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.52099Ключові слова:
образование, кадровая подготовка, личность, pазвивающее обучение, курикулум, методы, формы, повышение качестваАнотація
В статье раскрываются вопросы подготовки воспитателей-педагогов при внедрении в дошкольных учреждениях «Курикулума дошкольного образования в Азербайджанской Республике». Указываются трудности и положительные стороны в работе педагогов, внедряющих развивающее обучение. Обновление образования требует от воспитателей-педагогов дошкольных учреждений знаний тенденций инновационных изменений, происшедших в этой системе, целей, содержания, форм и методов работы
Посилання
The Republic of Azerbaijan preschool program (curriculum) (2014). Baku: IEP Educational Technology Center, 96.
Vygotsky, L. S. (1982). Thought and Speech. Vol. 2. Collected Works. Moscow: "Pedagogy", 556.
Davydov, V. V. (1996). The theory of developmental education. Moscow: INTOR, 544.
Yakimanskaya, C. (1995). Challenges of training and development in the works N. A. Menchinskaya. Questions of psychology, 3, 79–90.
National Strategy for the Development of Education in the Republic of Azerbaijan from June 19, 2009 № 833-IIIQ (2013). Available at: http://base.spinform.ru/show_doc.fwx?rgn=29005
Alizadeh, A. (1998). Modern psychological problems of the school. Baku: "Ozan", 97.
Ahmadov, A., Abbasov, A. (2011). Conceptual problems of preschool education. "The teacher" newspaper, 18.
Turakulova, M. M. (2015). Problems of training and retraining of teachers kadrov preschool educational institutions for innovative activity. Young Scientist, 14, 532–533.
State-owned Azerbaydzhanskoy Strategy on Education of the Republic (2013). "Azerbaijan muallymy".
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Бахышева Шарафат Арам кызы
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.