Комунікативні, організаційні та сугестивні здібності викладача вищого навчального закладу
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.54907Ключові слова:
викладач, вищий навчальний заклад, здібності, комунікативність, організаційність, сугестивністьАнотація
У статті розглядається проблема дослідження здібностей викладача вищого навчального закладу. Розкрито та проаналізовано комунікативні, організаційні та сугестивні здібності викладача вищого навчального закладу.
Комунікативна здатність викладача – спроможність встановлювати та формувати у собі педагогічно-доцільну позицію щодо студентів; організаторські здібності – здатності організовувати студентський колектив і самого себе; сугестивні здібності виражаються в безпосередньому вольовому впливі викладача на студентів
Посилання
Bespal'ko, V. P., Tatur, Ju. G. (1989). Sistemno-metodicheskoe obespechenie uchebno-vospitatel'nogo processa podgotovki specialistov. Moscow, 147.
Boljubash, Ja. Ja. (1997). Organizacija navchal'nogo procesu u vyshhyh zakladah osvity. Kyiv: VVP KOMPAS, 64.
Gershunskij, V. S. (1998). Filosofija obrazovanija dlja XX veka (v poiskah praktiko-orientirovannyh obrazovatel'nyh koncepcij). Moscow: Sovershenstvo, 608.
Gunda, G. V. Sagarda, V. V (2000). Innovacii u pidgotovci fahivciv v umovah klasychnogo universytetu. Uzhgorod: UDU, 184.
Kremen', V. G. (Ed.) (2008). Encyklopedija osvity. Kyiv: Jurinkom Inter, 1040.
Markova, A. K., Roze, N. A. (1994). Professionalizm v vospitanii i obrazovanii. Osnovy obshhej i prikladnoj akmeologii. Moscow, 11–39.
Plahotnik, O. V. (1998). Teoretyko-metodychni osnovy rozvytku geoekologichnoi' osvity v Ukraini. Kyiv: Pravda Jaroslavychiv, 333.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Васильєва-Халатникова Олександрів Марина
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.