Методи аналізу поведінки покупця інтернет магазину для підвищення рівня продажів
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.55825Ключові слова:
аналіз кошику покупця, виявлення множин, мережа продуктів, дані транзакцій, асоціативні правилаАнотація
Напрям аналізу кошика покупця, пошук значущих асоціацій у даних о покупках клієнтів, є одним з найстаріших місць видобутку даних. Типовим рішенням є видобуток і аналіз асоціативних правил, які приймають форму висловлювань. Типові набори даних транзакцій можуть мати сотні або тисячі очевидних, асоціативних правил. Обрати найкращий метод аналізу даних – важливе завдання
Посилання
Ayvazyan, C. (2010). Prykladnaya statystyka. Moscow: JuNITI-Dana, 207.
Yadov, V. (2005). Sotsyolohycheskoe yssledovanye – metodolohyya, prohramma, metody. Moscow: Samarskij universitet, 314.
Elmeev, V., Ovsyannykov, V. (1999). Prykladnaya sotsyolohyya. Ocherky metodolohyy. Sankt-Peterburg: SPbGU, 296.
Kazakov, Y. U. (2003). Ynstrumentaryy sotsyalnykh tekhnolohyy (psykholohycheskye aspekty). Vladivostok: TIDOT DVGU, 153.
Keksel, O. (2003). Metodyka yssledovanyy v sotsyalʹnoy rabote y sotsyalʹnaya statystyka. Tomsk: TPU, 155.
Korotkova, A. (2011). Statystycheskoe obespechenye marketynhovykh yssledovanyy. Moscow: MJeSI, 143.
Dorohonko, E. (2010). Obrabotka y analyz sotsyolohycheskykh dannykh. Surgut: SurGu, 67.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Анастасія Валентинівна Літвінцева, Наталя Совєтівна Лєсна
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.