Педагогічна система формування міжкультурної толерантності майбутніх магістрів з економіки
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.59181Ключові слова:
педагогічна система, міжкультурна толерантність, компоненти, комунікація, педагогічні принципи, методи, формиАнотація
Розглянуто та проаналізовано основні компоненти педагогічної системи формування міжкультурної толерантності майбутніх магістрів з економіки (цілі, принципи, зміст, методи і форми навчальної діяльності); визначено зміст формування зазначеної професійної якості; запропоновано методи, форми та засоби формування міжкультурної толерантності, а також шляхи ефективної реалізації поставленого завдання
Посилання
Rierdon, B. E. (2001). Tolerantnost – doroga k miru [Tolerance – the way to peace]. Moscow: Bonfri, 304.
Dmitrenko, T. A. (1996). Pedagogicheskaia sistema: structura I zakony funktsyonirovaniya [Pedagogic system: structure and laws of functioning]. Poniatiynyi apparat pedagogiki I obrazovaniya [Pedagogy and education conceptual apparatus], 2, 68–79.
Bespalko, V. P. (1977). Osnovy teorii pedagogicheskikh sistem (Problemy I metody psikhologo-pedagogicheskogo obespecheniya tekhnicheskikh obuchaiuschikh sistem) [The basis of the theory of pedagogic systems (Psychological and pedagogical support of technical teaching systems problems and methods]. Voronezh: izdatelstvo Voronezhskogo universiteta, 304.
Leontiev, D. D., Mandrikova, Y. Y., Osin, Y. N. (2007). Opyt structurnoy diagnostiki lichnostnogo potentsyala [The experience of personality potential structural diagnostics]. Psikhologicheskaya diagnostika [Psychological diagnostics], 1, 8–31.
Yerastova-Mikhalus, I. B. (2015). Pedagogichni pryntsypy formuvannia mizhkulturnoiy tolerantnosti maibutnikh magistriv z ekonomiky [Pedagogical principles of cross-cultural tolerance formation of the future masters of economics]. Onovlennia zmistu, form ta metodiv navchannia I vukhovannia v zakladakh osvity [The content and methods of teaching and education renewal in educational establishments], 12 (5), Part I, 221–229.
Lerner, I. Y. (1981). Didakticheskiye osnovy metodov obucheniya [Methods of teaching didactic basis]. Moscow: Pedagogica, 186.
Skatkin, M. N. (1986). Metodologiya I metodika pedagogicheskikh issledovaniy [Pedagogical research methodology and methods]. Moscow: Nauka, 352.
Kraievskiy, V. V. (2003). Obschiye osnovu pedagogiki: uchebnik dlia vysshykh pedagogicheskikh uchebnykh zavedeniy [Pedagogy basic foundation: textbook for the higher pedagogical educational establishments]. Moscow: Akademiya, 256.
Bezrukova, V. S. (1996). Pedagogica. Proektivnaya pedagogica [Pedagogy. Projective pedagogy]. Yekaterinburg: Delovaya kniga, 342.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Інна Борисівна Єрастова-Михалусь
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.