Педагогічна система формування міжкультурної толерантності майбутніх магістрів з економіки

Автор(и)

  • Інна Борисівна Єрастова-Михалусь Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця пр. Науки, 9а, м. Харків, Україна, 61166, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.59181

Ключові слова:

педагогічна система, міжкультурна толерантність, компоненти, комунікація, педагогічні принципи, методи, форми

Анотація

Розглянуто та проаналізовано основні компоненти педагогічної системи формування міжкультурної толерантності майбутніх магістрів з економіки (цілі, принципи, зміст, методи і форми навчальної діяльності); визначено зміст формування зазначеної професійної якості; запропоновано методи, форми та засоби формування міжкультурної толерантності, а також шляхи ефективної реалізації поставленого завдання

Біографія автора

Інна Борисівна Єрастова-Михалусь, Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця пр. Науки, 9а, м. Харків, Україна, 61166

Викладач, аспірант

Кафедра іноземних мов і перекладу

Посилання

Rierdon, B. E. (2001). Tolerantnost – doroga k miru [Tolerance – the way to peace]. Moscow: Bonfri, 304.

Dmitrenko, T. A. (1996). Pedagogicheskaia sistema: structura I zakony funktsyonirovaniya [Pedagogic system: structure and laws of functioning]. Poniatiynyi apparat pedagogiki I obrazovaniya [Pedagogy and education conceptual apparatus], 2, 68–79.

Bespalko, V. P. (1977). Osnovy teorii pedagogicheskikh sistem (Problemy I metody psikhologo-pedagogicheskogo obespecheniya tekhnicheskikh obuchaiuschikh sistem) [The basis of the theory of pedagogic systems (Psychological and pedagogical support of technical teaching systems problems and methods]. Voronezh: izdatelstvo Voronezhskogo universiteta, 304.

Leontiev, D. D., Mandrikova, Y. Y., Osin, Y. N. (2007). Opyt structurnoy diagnostiki lichnostnogo potentsyala [The experience of personality potential structural diagnostics]. Psikhologicheskaya diagnostika [Psychological diagnostics], 1, 8–31.

Yerastova-Mikhalus, I. B. (2015). Pedagogichni pryntsypy formuvannia mizhkulturnoiy tolerantnosti maibutnikh magistriv z ekonomiky [Pedagogical principles of cross-cultural tolerance formation of the future masters of economics]. Onovlennia zmistu, form ta metodiv navchannia I vukhovannia v zakladakh osvity [The content and methods of teaching and education renewal in educational establishments], 12 (5), Part I, 221–229.

Lerner, I. Y. (1981). Didakticheskiye osnovy metodov obucheniya [Methods of teaching didactic basis]. Moscow: Pedagogica, 186.

Skatkin, M. N. (1986). Metodologiya I metodika pedagogicheskikh issledovaniy [Pedagogical research methodology and methods]. Moscow: Nauka, 352.

Kraievskiy, V. V. (2003). Obschiye osnovu pedagogiki: uchebnik dlia vysshykh pedagogicheskikh uchebnykh zavedeniy [Pedagogy basic foundation: textbook for the higher pedagogical educational establishments]. Moscow: Akademiya, 256.

Bezrukova, V. S. (1996). Pedagogica. Proektivnaya pedagogica [Pedagogy. Projective pedagogy]. Yekaterinburg: Delovaya kniga, 342.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-01-29

Номер

Розділ

Педагогічна освіта