Дослідження ефективності впровадження моделі розвитку творчого потенціалу вчителя в умовах Центру освітніх інновацій інституту післядипломної педагогічної освіти
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.60499Ключові слова:
УДК 37.013.83Анотація
У статті описано педагогічний експеримент із перевірки ефективності розробленої автором моделі розвитку творчого потенціалу вчителя в умовах Центру освітніх інновацій інституту післядипломної педагогічної освіти. Розкрито особливості кожного етапу експериментального дослідження. Особлива увага приділяється інтерпретації отриманих результатів та перевірці їхньої статистичної значущості
Посилання
Lunina, V. Yu. (2015). Model’uvann’a rozvytku tvorchogo potencialu vchytel’a na osnovi roboty Centru osvitnih innovacij zakladu pisl’adyplomnoji pedagogichnoji osvity [Modelling of the teacher creative potential development based on work of the Educational Innovations Center of the institute of postgraduate pedagogical education]. The Postgraduate Education Digest, 15, 96–107.
Ivanchenko, V. N. (2010). Razvitie tvorcheskogo potenciala pedagoga dopolnitel’nogo obrazovanija v sisteme povyshenija kvalifikacii [The development of creative potential of the additional education trainer in system of postgraduate education]. Rostov-na-Donu, 210.
Korets’, M. S. (2007). Teorija i praktyka tehnichnoji pidgotovky vchyteliv trudovogo navchann’a [Theory and practice of technical preparation of labor teachers]. Kyiv, 38.
Kovalyova, S. V. (2007). Rozvytok tvorchoji aktyvnosti vchyteliv muzyky v systemi pidvyshchenn’a kvalifikaciji [The development of creative activity of music teachers in system of postgraduate education]. Kyiv, 301.
Martyshina, N. V. (2009). Stanovlenie i razvitie tvorcheskogo potenciala pedagoga v sisteme nepreryvnogo pedagogicheskogo obrazovanija [The formation and development of pedagogue creative potential in system of continuous pedagogical education]. Ryazan, 168.
Ustynova, N. V. (2006). Rozvitok tvorchogo potencialu vchytelya v systemi pisl’adyplomnoji pedagogichnoji osvity [The development of teacher creative potential in system of postgraduate pedagogical education]. Kyiv, 21.
Pirozhkova, O. B. (2008). Model’ razvitija tvorcheskogo potenciala uchitelej innovacionnyh shkol [The model for the development of creative potential of teachers of innovative schools]. Omsk Scientific Digest, 66 (2), 123–126.
Ravl’uk, T. A. (2012). Rozvytok tvorchogo potencialu majbutnih social’nyh pedagogiv u procesi social’no-pedagogichnoji praktyky [The development of creative potential of future social pedagogues during their social-pedagogical training]. Ternopol, 23.
Churbanova, L. K. (2014). Razvitie tvorcheskogo potenciala pedagoga dopolnitel’nogo obrazovanija [The development of creative potential of the additional education trainer]. Psychology and pedagogy of XXI century: theory, practice, perspectives. Cheboksary: Center of Science Partnership “Interactive Plus”, 14–16.
Honcharenko, Ya. V. (2012). Matematychni metody analizu rezul’tativ pedagogichnogo experimentu [Mathematical methods of analyzing the results of the pedagogical experiment]. Кyiv: NPU by M. P. Dragomanov, 168–175.
Grabar’, M. I., Krasnyanskaja, K. A. (1997). Primenenie matematicheskoy statistiki v pedagogicheskih issledovanijah [Using mathematical statistic in pedagogical research]. Moscow: Pedagogy, 136.
Rudenko, V. M. (2012). Matematychna statystyka [Mathematical statistic]. Kyiv: Educational Literature Center, 304.
Sydorenko, Ye. V. (2000). Matematicheskie metody obrabotki v psihologii [Mathematical methods of processing in psychology]. Sankt-Peterburg: Rech ltd, 350.
Novak, O. M. (2014). Osoblyvosti vprovadzhenn’a innovacijnyh tehnologij y praktyku roboty zagal’noosvitnih navchal’nyh zakladiv. Issue 51 [The peculiarities of implementing the innovative technologies into functioning of secondary schools. Issue 51]. Uman’ State Pedagogical Tychyna University. Uman: SEA Zhovtyj O. O., 80–87.
Pidlasyj, I. P., Pidlasij, A. I. (1998). Pedagogichni innovaciji [Pedagogical innovations]. Own school, 12, 3–17.
Slobodchikov, V. I. (2003). Problemy stanovlenija i razvitija innovacionnogo obrazovanija [The problems in formation and development of innovative education]. Innovations in education, 2, 4–18.
Yantsur, M. S. (1995). Profesiyna psyhodiagnostyka: praktykum [Professional psychological diagnostic: practical training]. Kyiv: MPU DCZ, MOU RDPI, 158.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Вікторія Юріївна Луніна
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.