Реальне проблемно-орієнтоване навчання: особливості методики навчання побудові сучасних промислових систем управління (на основі досвіду європейських університетів, що беруть участь в проекті TEMPUS MEDIS)

Автор(и)

  • Oleg Galchonkov Одеський національний політехнічний університет пр. Шевченка, 1, м. Одеса, Україна, 65044, Україна https://orcid.org/0000-0001-5468-7299
  • Alexander Nevrev Одеський національний політехнічний університет пр. Шевченка, 1, м. Одеса, Україна, 65044, Україна https://orcid.org/0000-0001-7673-5466
  • Natalia Loziienko Одеський національний політехнічний університет пр. Шевченка, 1, м. Одеса, Україна, 65044, Україна https://orcid.org/0000-0002-1855-0786

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.60621

Ключові слова:

UDC 378.14, 65 378.4.046.4

Анотація

Основна мета статті - висвітлити ключові підходи реального проблемно-орієнтованого навчання (РПОН) побудови сучасних промислових систем управління, що використовується провідними європейськими університетами. РПОН, направлено на отримання студентами навичок роботи з реальними замовниками систем управління і провідними експертами при проектуванні засобів автоматизації

Біографії авторів

Oleg Galchonkov, Одеський національний політехнічний університет пр. Шевченка, 1, м. Одеса, Україна, 65044

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра інформаційних систем

Інстітут комп’ютерних систем

Alexander Nevrev, Одеський національний політехнічний університет пр. Шевченка, 1, м. Одеса, Україна, 65044

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра інформаційних систем

Інстітут комп’ютерних систем 

Natalia Loziienko, Одеський національний політехнічний університет пр. Шевченка, 1, м. Одеса, Україна, 65044

Старший фахівець

Департамент маркетингу та інноваційної політики

Посилання

Galchonkov, O. M., Loziienko, N. V. (2015). Advanced problem-based learning. The experience of the European universities participants to the TEMPUS MEDIS project. Pr. Odes. politehn. un-tu., 2, 195–200. doi: 10.15276/opu.2.46.2015.33

Rhem, J. (1998). Problem-Based Learning: An Introduction. The National Teaching & Learning Forum, 8 (1), 1–4. Available at: http://utminers.utep.edu/robertson/pdf/introduction_pbl_article.pdf

Iskrenko, E. V., Polton, T. A. (2008). Problemno-orientirovannoe obuchenie: osobennosti metodiki prepodavaniya v Velikobritanii (na primere St. George University of London, Great Britain). Zh. Nauchnyie vedomosti Belgorodskogo gosudarstvennogo universiteta. Seriya: Istoriya. Politologiya. Ekonomika. Informatika, 10 (8), 214–218.

Hassan, H., Martinez, J.-M., Dominguez, C., Perles, A., Albaladejo, J. (2004). Innovative Methodology to Improve the Quality of Electronic Engineering Formation Through Teaching Industrial Computer Engineering. IEEE Transactions on Education, 47 (4), 446–452. doi: 10.1109/te.2004.825541

Hassan, H., Dominguez, C., Martinez, J.-M., Perles, A., Albaladejo, J. (2007). Remote Laboratory Architecture for the Validation of Industrial Control Applications. IEEE Transactions on Industrial Electronics, 54 (6), 3094–3102. doi: 10.1109/tie.2007.907015

Hassan, H., Domínguez, C., Martinez, J. M., Perles, A., Albaladejo, J., Capella, J. V. (2008). Integrated Multicourse Project Based Learning in Electronic Engineering. International Journal of Engineering Education, 24 (3), 581–591.

Hernando, M., Galan, R., Navarro, I., Rodriguez-Losada, D. (2011). Ten Years of Cybertech: The Educational Benefits of Bullfighting Robotics. IEEE Transactions on Education, 54 (4), 569–575. doi: 10.1109/te.2010.2095014

544490-TEMPUS-1-2013-1-ES-TEMPUS-JPCR. A Methodology for the Formation of Highly Qualified Engineers at Masters Level in the Design and Development of Advanced Industrial Informatics Systems (2013). Universitat Politecnica de Valencia.

Savery, J. R., Duffy, T. M.; Wilson, B. G. (Ed.) (1996). Problem-based learning: An instructional model and its constructivist framework. Constructivist Learning Environments: Case Studies in Instructional Design. New Jersey: Educational Technology Publications, 135–148.

Agile_software_development (2015). Wikipedia. Available at: https://en.wikipedia.org/wiki/Agile_software_development

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-02-26

Номер

Розділ

Педагогічна освіта