Реальне проблемно-орієнтоване навчання: особливості методики навчання побудові сучасних промислових систем управління (на основі досвіду європейських університетів, що беруть участь в проекті TEMPUS MEDIS)
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.60621Ключові слова:
UDC 378.14, 65 378.4.046.4Анотація
Основна мета статті - висвітлити ключові підходи реального проблемно-орієнтованого навчання (РПОН) побудови сучасних промислових систем управління, що використовується провідними європейськими університетами. РПОН, направлено на отримання студентами навичок роботи з реальними замовниками систем управління і провідними експертами при проектуванні засобів автоматизації
Посилання
Galchonkov, O. M., Loziienko, N. V. (2015). Advanced problem-based learning. The experience of the European universities participants to the TEMPUS MEDIS project. Pr. Odes. politehn. un-tu., 2, 195–200. doi: 10.15276/opu.2.46.2015.33
Rhem, J. (1998). Problem-Based Learning: An Introduction. The National Teaching & Learning Forum, 8 (1), 1–4. Available at: http://utminers.utep.edu/robertson/pdf/introduction_pbl_article.pdf
Iskrenko, E. V., Polton, T. A. (2008). Problemno-orientirovannoe obuchenie: osobennosti metodiki prepodavaniya v Velikobritanii (na primere St. George University of London, Great Britain). Zh. Nauchnyie vedomosti Belgorodskogo gosudarstvennogo universiteta. Seriya: Istoriya. Politologiya. Ekonomika. Informatika, 10 (8), 214–218.
Hassan, H., Martinez, J.-M., Dominguez, C., Perles, A., Albaladejo, J. (2004). Innovative Methodology to Improve the Quality of Electronic Engineering Formation Through Teaching Industrial Computer Engineering. IEEE Transactions on Education, 47 (4), 446–452. doi: 10.1109/te.2004.825541
Hassan, H., Dominguez, C., Martinez, J.-M., Perles, A., Albaladejo, J. (2007). Remote Laboratory Architecture for the Validation of Industrial Control Applications. IEEE Transactions on Industrial Electronics, 54 (6), 3094–3102. doi: 10.1109/tie.2007.907015
Hassan, H., Domínguez, C., Martinez, J. M., Perles, A., Albaladejo, J., Capella, J. V. (2008). Integrated Multicourse Project Based Learning in Electronic Engineering. International Journal of Engineering Education, 24 (3), 581–591.
Hernando, M., Galan, R., Navarro, I., Rodriguez-Losada, D. (2011). Ten Years of Cybertech: The Educational Benefits of Bullfighting Robotics. IEEE Transactions on Education, 54 (4), 569–575. doi: 10.1109/te.2010.2095014
544490-TEMPUS-1-2013-1-ES-TEMPUS-JPCR. A Methodology for the Formation of Highly Qualified Engineers at Masters Level in the Design and Development of Advanced Industrial Informatics Systems (2013). Universitat Politecnica de Valencia.
Savery, J. R., Duffy, T. M.; Wilson, B. G. (Ed.) (1996). Problem-based learning: An instructional model and its constructivist framework. Constructivist Learning Environments: Case Studies in Instructional Design. New Jersey: Educational Technology Publications, 135–148.
Agile_software_development (2015). Wikipedia. Available at: https://en.wikipedia.org/wiki/Agile_software_development
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Oleg Galchonkov, Alexander Nevrev, Natalia Loziienko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.