Змістове ядро впровадження ощадливого виробництва у навчальний процес вищого технічного навчального закладу
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.62607Ключові слова:
моніторинг, ощадливе виробництво, лін-освіта, лін-технологія, кайдзенАнотація
Актуальність дослідження полягає у вивченні лін-технологій професійної підготовки у ВТНЗ згідно ідеї безперервної освіти на засадах «ощадного виробництва знань», що спрямована на постійне виявлення та знешкодження освітніх втрат для розвитку професіоналізму й творчості за рахунок «витягуючого» виробництва знань та їхнього повсякчасного самовдосконалення
Посилання
On higher education (2014). Supreme Council (VVR), 2014, number 37-38, Art. 2004; Law of Ukraine of 07.01.2014 p. Number 1556-VII. Available at: http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/1556-18
Womak, J., Jones, D.; Adler, Y. (Ed.) (2004). Lean manufacturing: How to eliminate losses and to achieve prosperity of your company. Moscow: Alpina Business Books, 473.
Imai, M.; Adler, Y., Spehr, V. (Eds.) (2005). Gemba Kaizen: the Way to lower costs and improve quality. Moscow: Alpina Business Books, 346.
George, M.; Turko, S., Adler, J. (Eds.) (2005). Lean manufacturing + six Sigma: Combining six Sigma quality with lean production speed. Moscow: Alpina Business Books, 360.
Fidelman, G. N., Dedikov, S. V., Adler, Yu. P. (2005). Alternative management: the Path to global competitiveness. Moscow: Alpina Business Books, 186.
Ermakova, S. S. (2011). The theoretical and methodological bases of monitoring of professional preparation of future teachers of higher technical educational institutions. Odessa: "In Press", 358.
The national strategy of education development in Ukraine for 2012–2021. Available at: http://www.meduniv.lviv.ua/files/info/nats_strategia.pdf
Ermakova, S. S. (2013). The theoretical and methodological bases of monitoring of professional preparation of future teachers of higher technical educational institutions. Odessa: the state institution "South Ukrainian national. der. University ei. K. D. Ushinsky", 44.
Ermakova, S. S. (2011). The integration of monitoring technologies as a prerequisite for the development of higher technical education. Visnyk of Cherkasy University. A series of Pedagogical Sciences, 199, 29–37.
Ermakova, S. S. (2011). The introduction of monitoring innovations in the area of higher technical educational establishments. Scientific Bulletin of Odessa South Ukrainian state pedagogical University. K. D. Ushinsky, 7-8, 3–16.
Ermakova, S. S. (2011). The monitoring of professional training in a technical University: the specificity of modern strategy use in both domestic and foreign experience. Problems of education, 68, 207–212.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Светлана Станиславовна Ермакова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.