Влияние современных теорий обучения на трансформацию методической науки в высшей педагогической школе Украины
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.63980Ключові слова:
методическая наука, компетентность, трансформация, профессиональная подготовка будущих учителей начальной школыАнотація
В статье проанализированы различные стратегии обучения студентов в странах глобализованного мира. Основываясь на указанных выше современных теориях обучения, названы основные изменения, происходящие в методической науке, которые в центр внимания ставят компетентностный подход, образовательные результаты и способы их измерения; функции, роли преподавателя и студентов; обновление содержания ведущих методических принципов, форм, технологий
Посилання
Kremen, V. G. (Ed.) (2008). Encyclopedia of education. Кyiv: Urinkom Inter, 1040.
Danilov, A. N. (1998). Transitional society: problems of system transformation. Minsk: Harvest, 429.
Mezirow, J. (1997). Transformative Learning: Theory to Practice. New Directions for Adult and Continuing Education, 1997 (74), 5–12. doi: 10.1002/ace.7401
Jonassen, D., Peck, Н., Kyle, L., Wilson, B. (1999). Learning with Technology. A constructivistic perspective. NJ: Prentice Hall Inc., 234.
Zimmerman, B. J. (2008). Investigating Self-Regulation and Motivation: Historical Background, Methodological Developments, and Future Prospects. American Educational Research Journal, 45 (1), 166–183. doi: 10.3102/0002831207312909
Boyd, R. D., Myers, J. G. (1988). Transformative education. International Journal of Lifelong Education, 7 (4), 261–284. doi: 10.1080/0260137880070403
Cranton, P. (1994). Understanding and Promoting Tranformative Learning: A Guide for Educators of Adult. San Francisco: Jossey-Bass.
Tagunova, I. A. (2015). Issues of modern learning theories in the USA. Pedagogy, 6, 115–124.
Zeer, A. F., Pavlova, A. M., Symanuk, A. A. (2001). Modernisation of trade education: competence approach. Мoscow, 216.
Makarova, N. S. (2012). Transformation of didactics of higher school. Мoscow: Flinta, 180.
Kagan, S., Kagan, M.; Sharan, S. (Ed.) (1994). The Structural Approach: Six Keys to Cooperative Learning. Handbook of Cooperative Learning Methods. Westport: Greenwood Press.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Людмила Викторовна Коваль
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.