Визуализация культурной идентичности посредством костюмных украшений как форма театрализации повседневности
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.82838Ключові слова:
культурная идентичность, костюмные украшения, театрализация повседневности, имидж, мода, бижутерия, дизайнАнотація
Визуализация культурной идентичности через костюм и костюмные украшения напрямую связана с извечным стремлением человека к театрализации повседневности. Украшения, участвуя в создании образа, позволяют человеку продемонстрировать свою самобытность, свою культурную идентичность; или же, наоборот, менять имиджи в зависимости от обстоятельств, играя разные роли в «театре» жизни
Посилання
Milman, A. L. (1998). Moda kak forma teatralizacii zhizni: esteticheskie aspect proektirovanija kostuma. Moscow, 184.
Bakerkina, O. A. (2012). Moda i teatr: grani vzaimodejstvija. Ekaterinburg: RGPPU, 133.
Savitskaja, T. E. Terror glamura: ob odnoj iz strategij radikalnoj vizualizatsii sovremennoj kultury. Available at: http://ifapcom.ru/files/Monitoring/savitskaya_terror_glamoura.pdf
Prokopovich, L. (2016). Steampunk: style translation from science fiction in the designer bijouterie. ScienceRise, 6 (1 (23)), 38–43. doi: 10.15587/2313-8416.2016.71564
Prokopovich, L. V. (2016). Kostumnye ukrashenija kak sredstvo vizualizatsii kulturnoj identichnosti. Problemy kulturnoi identychnosti v aktualnomu mystectvi ta muzejnij praktyci, 55–56.
Artemenko, M. P., Komendant, I. (2016). Faktory vplyvu na formuvannja kostuma jak identyfikatcijnoi harakterystyky terytorii. Osobystist mytcja v kulturi, 170–172.
Odrobinskij, Yu. V. (2016). Etnofuturystychni osoblyvosti jak osnova tvorchoi samoidentyfikatcij. Osobystist mytcja v kulturi, 202–204.
Olijnyk, N. P. (2016). Symvolizm odjagu v kalendarnyh obrjadah ukraintciv Slobozhanzchiny. Osobystist mytcja v kulturi, 204–206.
Evreinov, N. N. (2003). Teatr kak takovoj. Odessa: Negotciant, 45.
Raschupkina, D. V. Teatralizatcija realnosti kak osnova dramaticheskogo suzheta (Zhan Zhene). Available at: http://ec-dejavu.ru/g-2/Genet.html
Bakanurskij, A., Bakanurskij E. (2015). Immersivnyj tear. Arkadija: mistectvoznavchij ta kulturologichnij zhurnal, 1 (42), 8–13.
Bakanurskij, A. (2015). Teatr kak eskejp: issledovatelskij ocherk. Kherson: Grin D.S., 120.
Gesse, G. Igra v biser. Available at: http://lib.ru/GESSE/biser.txt
The Queen’s Jewels: novaja kollekcija ot Miu Miu. Available at: https://www.buro247.ru/fashion/accessories/miu-miu-the-queens-jewels-collection.html
Emeljova, A. P. (2016). Osoblyvosti formuvannja imidzhu v suchasnomu dyzajni kostuma. Osobystist mytcja v kulturi, 163–164.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Лада Валериевна Прокопович
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.