Разработка модели организации южно-регионального архитектурно-художественного вуза
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2017.93801Ключові слова:
структуризация учебной среды, информационно-рекреационное пространство, информационная доступность, мобильная адаптация, универсальность, энергоэффективностьАнотація
В статье рассматривается модель организации архитектурно-художественного высшего учебного заведения с позиций структуризации среды, в которой происходит обучение творческим профессиям. Предлагается модель структуры информационно-рекреационной зоны и основные принципы ее формирования, которые соответствуют требованиям, предъявляемым к учебным заведениям: информационная доступность, мобильная адаптация, доступность всех функциональных зон. Основными принципами формирования учебного заведения являются: гибкость, универсальность, энергоэффективность
Посилання
Koval's'kij, L. M., Kowalska, G. L. (2011). Architecture higher schools. Universities 3rd millennium. Kyiv: Base, 255.
Solobay, P. A. (2012). Typological bases of formation of architecture of institutions of higher education. Kyiv, 280.
Yezhov, V. I., Yezhov, S. V., Yezhov, D. V. (2006). The architecture of public buildings and complexes. Kyiv: VYSTKA, 380.
Tsitovych, G. N. (1982). Higher education institutions with developing planning structure. Moscow: Stroiizdat, 199.
Zakrepa, L. M. (2011). Principles of architectural vocational – technical schools. Kyiv, 20.
Kowalska, G. L., Repkin, K. V. (2015). Building a network of artistic and aesthetic creativity for children and youth. Recent research. Warszawa: Diamond trading tour, 11–14.
Koval's'kyy, H. L. (2009). Problemy kooperuvannya ta blokuvannya navchal'nykh zakladiv u suchasnykh umovakh. Spetsial'nyy vypusk: Arkhitekturno-budivel'na haluz' v umovakh ekonomichnoyi kryzy, 38–44.
Yurev, V. M., Chvanova, M. S., Peredkov, V. M. (2007). University as a center of innovation and educational cluster. Vestnik TSU, 5, 7–12.
Kryzhantovskaya, O. A. (2015). Formation of a universal model of the university. Architectural Journal KNUCA, 7, 405–414.
Posobie k SNiP 2.08.02-89. Proektirovanie vysshih uchebnyh zavedenij i institutov povyshenija kavlifikacii (1992). Moscow: Stroiizdat, 315.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Оксана Анатольевна Крыжантовская
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.