Розробка системної моделі функціонування розподільних систем електропостачання в проектах інфраструктури транспорту
DOI:
https://doi.org/10.15587/2312-8372.2019.179260Ключові слова:
системний підхід, розподільна система електропостачання, управління транспортним процесом, управлінські рішенняАнотація
Об’єктом дослідження є система електропостачання залізничного транспорту, яка є частиною об’єднаної системи і відноситься до класу територіально-розподілених електричних об'єктів. Основною складовою системи є електричні мережі, які являють собою ключову технологічну ланку транспортного процесу, яка забезпечує його енергією, складає вагому частину витрат, зв’язує територіально-розподілені об’єкти і тому являє собою одну з технологічних основ інтеграції управління транспортним процесом. Це суттєво впливає на ефективність роботи всіх ланок залізничного транспорту, що особливо вагоме з точки зору корпоративних інтересів галузі.
В ході дослідження використовувалися системний підхід, методи системного аналізу, підходи оптимального управління виробництвом із забезпеченням технологічного процесу поточного ремонту та утримання розподільних систем електропостачання. А також способи організації єдиного інформаційного простору первинної інформації, що відображає стан системи електропостачання. Отримано інформаційну модель системи управління процесами поточного утримання та ремонту, яка дозволить підвищити результативність системи управління вже на початкових стадіях їх проектування. Це пов’язано з тим, що запропонована модель має ряд особливостей функціонування та організації ремонтних робіт. Зокрема, планування робіт розподільних систем електропостачання, функціонування з врахуванням оптимізації ремонтних робіт, управлінських рішень, взаємодії структурних підрозділів служби електропостачання, які будуються на множині задач Zjk.
Завдяки цьому забезпечується можливість отримання інформації про окремі процеси організації планування поточного утримання та ремонту розподільної системи електропостачання структурних підрозділів служби. У порівнянні з аналогічними це забезпечує такі переваги, як можливість реєстрації, передачі та обробки інформації в режимі управління електропостачання. А також можливість реалізовувати періодичний і епізодичний контроль і оцінку надійності системи, програмно-апаратних засобів та інформації, швидкого проведення системного аналізу різних ситуацій, можливість формування найбільш ефективних управлінських рішень.
Посилання
- Kulbovskyi, I. I. (2010). Rozrobka systemnoi modeli planuvannia robit u koliinomu hospodarstvi metropolitenu ta orhanizatsii yii vykorystannia. Transporti systemy i tekhnolohii, 16, 134–141.
- Prasad, M. D., Shekhar, B. R. (2010). Impact of Service Quality Management (SQM) Practices on Indian Railways – A Study of South Central Railways. International Journal of Business and Management, 5 (9), 193–146. doi: http://doi.org/10.5539/ijbm.v5n9p139
- Yong-fu, S. (2014). Exploration on Engineering Management Practice of China's High Speed Railways. Frontiers of Engineering Management, 1 (3), 232–240. doi: http://doi.org/10.15302/j-fem-2014043
- Dewi Pamungkas, T. Y., Muthohar, I. (2017). The Issues of Track Maintenance Management in Indonesia (Based on Study of the British Railways). Journal of the Civil Engineering Forum, 3 (1), 51–60. doi: http://doi.org/10.22146/jcef.26573
- Kulbovskyi, I. I. (2010). Metodyka pobudovy systemnoi modeli funktsionuvannia vyrobno-tekhnolohichnoho potentsialu pidrozdiliv koliinoho hospodarstva metropolitenu. Transporti systemy i tekhnolohii, 17, 61–66.
- Stasiuk, A. I., Goncharova, L. L. (2016). Mathematical Models of Computer Intellectualization of Technologies for Synchronous Phasor Measurements of Parameters of Electric Networks. Cybernetics and Systems Analysis, 52 (5), 825–830. doi: http://doi.org/10.1007/s10559-016-9883-5
- Kulbovskyi, І. І., Holub, H. M., Kyiashko, V. T., Andonova, S. (2018). Information model of railway transport power supply system computer monitoring data flow. Metallurgical and Mining Industry, 2, 31–36.
- Vasylevska, A. (2012). Upravlinnia proektamy pidpryemstva iz zastosuvanniam informatsiinykh tekhnolohii. Visnyk Kyivskoho natsionalnoho torhovelno-ekonomichnoho universytetu, 1, 99–105.
- Poliakova, O. M., Shramenko, O. V. (2017). Suchasni tendentsii rozvytku transportno-lohistychnoi infrastruktury v Ukraini i sviti. Visnyk ekonomiky transportu i promyslovosti, 58, 126–134.
- Teslia, Yu. M., Yehorchenkova, N. Yu., Biloshchytskyi, A. O. (2010). Informatsiina tekhnolohiia upravlinnia proektamy na bazi ERPP (enterprise resources planning in project) ta APE (administrated projects of the enterprise) system. Upravlinnia rozvytkom skladnykh system, 1, 16–20.
- Suchetha, C., Ramprabhakar, J. (2018). Optimization Techniques for Operationand Control of Microgrids – Review. Journal of Green Engineering, 8 (4), 621–644. doi: http://doi.org/10.13052/jge1904-4720.847
- Onyshkevych, O. V. (2016). Aktualnist proektnoho pidkhodu v upravlinni pidpryiemstvom. Ekonomika ta suspilstvo, 6, 203–207.
- Yehorchenkova, N. Yu., Yehorchenkov, O. V. Chastokolenko, I. P. (2016) Osoblyvosti proektnoho upravlinnia na pryladobudivnomu pidpryiemstvi. Visnyk Cherkaskoho derzhavnoho tekhnolohichnoho universytetu, 2, 78–83.
- Plugina, Iu. A. (2010). Upravlenie razvitiem kak optimalnaia model upravleniia predpriiatiem. Vestnik ekonomiki transporta i promyshlennosti, 30, 89–93.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Ivan Kulbovskyi, Halyna Holub, Inna Skliarenko, Olga Bambura, Olena Soloviova

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.




