ЗРОСТАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИРОБНИЦТВА – ЗАПОРУКА ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ СУБ’ЄКТА ГОСПОДАРЮВАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31498/2225-6407.1.2013.18970Ключові слова:
ефективність, підприємство, конкурентоздатність, структура, ефект, виробництвоАнотація
Безверха І. І. Зростання ефективності виробництва – запорука підвищення конкурентоспроможності суб’єкта господарювання.
Дослідження існуючих підходів до визначення конкурентоспроможності суб’єкта господарювання є досить актуальним. Зазвичай економічні успіхи визначаються конкурентними перевагами тієї чи іншої галузі, або ж того чи іншого суб’єкта господарювання. В умовах сьогодення особливо актуальними стають питання створення такого механізму управління конкурентоспроможністю, який відповідав би ринковим умовам господарювання. Визначення ефективності виробництва полягає в оцінці його результатів, такими результатами є зростання конкурентоспроможності. Конкурентоспроможність суб’єкта господарювання може змінюватись під впливом різноманітних факторів таких як: стан ділової кон’юнктури підприємства, залучення у підприємницьку діяльність додаткових інвестицій, інтенсивне використання внутрішніх резервів та можливостей тощо. Аналіз існуючих теоретичних підходів до визначення економічної сутності конкурентоспроможності, виявив ряд відмінностей, а також значну кількість чинників які впливають на неї. Конкурентоспроможність виробництва зазвичай характеризується рівнем використання ресурсів з урахуванням впливу факторів зовнішнього середовища. Конкурентні переваги того чи іншого суб’єкта господарювання враховують зазвичай не тільки існуючі але й його потенційні можливості, а також суттєво розширюють сферу формування та дії, яка сприятиме виявленню сильних конкурентних переваг. Дослідження конкурентних переваг дає змогу їх кількісно оцінювати, що дозволяє суб’єкту господарювання більш ефективно та оперативно вирішувати важливі для виробника та споживача продукції завдання. Жоден суб’єкт господарювання не зможе досягти комерційного успіху на ринку, утримувати відповідні позиції та переваги в певному конкурентному середовищі, якщо належним чином не окреслить першорядних завдань.
Безверхая И. И. Рост эффективности производства – залог повышения конкурентоспособности субъекта хозяйствования.
Исследование существующих подходов к определению конкурентоспособности предприятия является весьма актуальным. Обычно успехи определяются конкурентными преимуществами той или иной отрасли, или того или иного предприятия. В современных условиях особенно актуальными становятся вопросы создания такого механизма управления конкурентоспособностью, который бы соответствовал рыночным условиям хозяйствования. Определение эффективности производства состоит в оценке его результатов, такими результатами является рост конкурентоспособности. Конкурентоспособность предприятия может изменяться под воздействием различных факторов, таких как: состояние деловой конъюнктуры предприятия, степени вовлечения в предпринимательскую деятельность дополнительных инвестиций, интенсивности использование внутренних резервов и возможностей т.д. Анализ существующих теоретических подходов к определению экономической сущности конкурентоспособности, выявил ряд различий, а также значительное количество факторов влияющих на нее. Конкурентоспособность производства обычно характеризуется уровнем использования ресурсов с учетом влияния факторов внешней среды. Конкурентные преимущества того или иного субъекта хозяйствования учитывают обычно не только существующие, но и его потенциальные возможности, а также существенно расширяют сферу формирования и действия, способствуют выявлению сильных конкурентных преимуществ. Исследование конкурентных преимуществ позволяет количественно их оценивать, что дает возможность субъекту хозяйствования более эффективно и оперативно решать важные для производителя и потребителя продукции задачи. Ни один субъект хозяйствования не сможет добиться коммерческого успеха на рынке, удерживать соответствующие позиции и преимущества в определенной конкурентной среде, если должным образом не определит первостепенных задач.
Bezverkha I. The growth of production efficiency – the key to improving the competitiveness of a business entity.
Study of current approaches to enterprise competitiveness is very important. Usually, success is determined by the competitive advantages of an industry or an enterprise. In modern conditions, are particularly relevant issues for such a mechanism management competitiveness, which would correspond to market conditions management. Determination of the efficiency of production is to assess the results, such results are the competitiveness. Competitiveness of the company may change due to various factors such as: the state of the enterprise business environment, the degree of involvement in business activities more investment, intensive usage of internal resources and capabilities, etc. Analysis of existing theoretical approaches to the economic substance of competitiveness, revealed a number of differences, as well as a large number of factors affecting it. Competitiveness of production is usually characterized by the level of resources, taking into account the influence of environmental factors. Competitive advantage of a business entity not normally take into account only the existing but also its potential, and to significantly expand the scope of formation and action, contribute to the identification of a strong competitive advantage. The study of competitive advantage allows us to quantitatively evaluate them, which allows the business entity more efficiently and effectively address the problems that are the most important for producers and consumers. None business entity can achieve commercial success in the market, hold the positions and excel in different competitive environment, if not properly determine priorities.