ЛОГІСТИЧНИЙ ПІДХІД ВДОСКОНАЛЕННЯ РЕГІОНАЛЬНОГО СПОЖИВЧОГО РИНКУ
DOI:
https://doi.org/10.31498/2225-6407.1.2013.19081Ключові слова:
регіон, ринок, споживчий ринок, логістика, мезологістичний підхідАнотація
Мигаленко О.І. Логістичний підхід вдосконалення регіонального споживчого ринку.
В роботі проаналізовано підходи до визначення поняття ринок, споживчий ринок. Визначено основні функції регіонального споживчого ринку. Досліджено методику застосування логістичного підходу до вдосконалення регіонального ринку споживчих товарів та послуг. Зазначено, що вдосконалення функціонування регіонального, споживчого ринку з використанням логістичного підходу для вирішення проблем пов’язаних із забезпеченням населення споживчими товарами, припускає, створення логістичної схеми організації розподільного процесу на території держави, за допомогою мезологістичного зонування регіонального споживчого ринку. Більш того, необхідна розробка програми логістичного реінжинірінгу (реорганізації) регіонального споживчого ринку. Зроблено висновок про те, що в понятійному апараті зазначеної галузі відсутня термін «мезологістичне зонування регіонального споживчого ринку». У зв’язку з цим, запропоновано ввести в понятійний апарат логістики нову категорію − мезологістичне зонування регіонального споживчого ринку. Використання логістичної теорії та логістичних технологій на практиці є своєрідним ключем у вирішенні регіональних економічних проблем, пов’язаних з функціонуванням і раціональною організацією ринкових відносин. Більше того, застосування логістичних принципів дозволить створити механізм функціонування не тільки регіонального ринку в цілому, але і ринку споживчих товарів, не адміністративними засобами і методами, а з державною участю.
Мыгаленко А.И. Логистический подход совершенствования регионального потребительского рынка.
В работе проанализированы подходы к определению понятия рынок, потребительский рынок. Определены основные функции регионального потребительского рынка. Исследована методика применения логистического подхода к совершенствованию регионального рынка потребительских товаров и услуг. Отмечено, что совершенствование функционирования регионального, потребительского рынка с использованием логистического подхода для решения проблем связанных с обеспечением населения потребительскими товарами, предполагает, создание логистической схемы организации распределительного процесса на территории государства, с помощью мезологистичного зонирования регионального потребительского рынка. Более того, необходима разработка программы логистического реинжиниринга (реорганизации) регионального потребительского рынка. Сделан вывод о том, что в понятийном аппарате данной отрасли отсутствует термин «мезологистичне зонирования регионального потребительского рынка». В связи с этим, предлагается ввести в понятийный аппарат логистики новую категорию - мезологистичне зонирования регионального потребительского рынка. Использование логистической теории и логистических технологий на практике является своеобразным ключом в решении региональных экономических проблем, связанных с функционированием и рациональной организацией рыночных отношений. Более того, применение логистических принципов позволит создать механизм функционирования не только регионального рынка в целом, но и рынка потребительских товаров, не административными средствами и методами, а с государственным участием.
Mygalenko O. Logistic approach to improve regional consumer market.
In the work approaches to the concept definition of the market and the consumer market are analyzed. The main functions of the regional consumer market are defined. The technique of application of logistic approach to the improvement of the regional market of consumer goods and services is investigated. It is noted that improvement of functioning of the regional, consumer market with the help of logistic approach for the solution of problems connected with providing the population with consumer goods, assumes, creation and the logistic scheme of the distributive process organization in the state territory, by means of mezologistic zoning of the regional consumer market. Moreover, development of the program of logistic reengineering (reorganization) of the regional consumer market is necessary. The conclusion that in a conceptual framework of this branch there is no term mezologistic zonings of the regional consumer market" is drawn. In this regard, it is offered to enter into a conceptual framework of logistics new category - mezologistic zonings of the regional consumer market. Use of the logistic theory and logistic technologies in practice is a peculiar key in the solution of the regional economic problems connected with functioning and the rational organization of the market relations. Moreover, application of the logistic principles will allow creating the mechanism of function not only the regional market as a whole, but also the market of consumer goods, not administrative means and methods, and with the state participation