МОДЕЛІ УПРАВЛІННЯ РЕСУРСАМИ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЕКТІВ СФЕРИ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
DOI:
https://doi.org/10.31498/2225-6407.2.2013.24149Ключові слова:
житлово-комунальне господарство, інноваційні технології, модель, впровадження, ресурси, аутсоргсинг, спільні підприєсмтва, науковий паркАнотація
Воротинцев В.А. Моделі управління ресурсами інноваційних проектів сфери житлово-комунального господарства.
У статті зроблено аналіз проблем житлово-комунального господарства в процесах реалізації інноваційних проектів та технологій в Україні в контексті Державної цільової економічної програми модернізації комунальної теплоенергетики на 2010-2014 рр. Аналізуються приклади та організаційно-економічні умови, що сприяють узгодженості інтересів виробників і споживачів житлово-комунальних послуг, існуючи механізми і джерела залучення ресурсів для реалізації інноваційних проектів та оновлення існуючої технологічної інфраструктури. Наголошується, що для успішної реалізації інновацій критично важливим є мінімізація ризиків в області розробки продуктів та обслуговування клієнтів, які досягаються ретельним плануванням та використанням ефективних моделей залучення та управління ресурсами при реалізації інноваційних проектів для підприємств житлово-комунального господарства. Досліджуються наступні альтернативи: використання власних ресурсів та власного персоналу; використання ресурсів та персоналу сторонніх компаній в рамках аутсорсінгу чи партнерських програм. В рамках дослідження розглянуто декілька транзакційних моделей при стратегічному плануванні залучення ресурсів для проектів впровадження інноваційних технологій: залучення власних співробітників, традиційний аутсорсинг, спільні підприємства, угоди про співпрацю, патентні пули та інноваційні інкубатори. Приведені переваги і складності кожної транзакційної моделі служать основою для інформованої оцінки потреб і можливостей підприємств житлово-комунального господарства в області впровадження інноваційних проектів та технологій.
Vorotincev.V. Innovation projects’ resource management models the housing and communal services.
The article analyzes the problems of housing and communal services in the implementation of innovative projects and technologies inUkrainein the context of the state target economic program for the municipal power system in 2010-2014. Analyzed examples of organizational and economic conditions that contribute to the consistency of producers and consumers of utility services, existing mechanisms and sources of fundraising for the implementation of innovative projects and updating existing technology infrastructure. It is noted that for the successful implementation of innovation is crucial to minimize the risks in product development and customer service, which is achieved by careful planning and the use of effective models of engagement and management of resources in the implementation of innovation for enterprises of housing and communal services. We investigate the following alternatives: using its own resources and its own staff, resources and staff within third-party outsourcing or partnerships. The study examined several transaction models in strategic planning fundraising projects for innovative technologies: the involvement of its employees, the traditional outsourcing, joint ventures, cooperation agreements, patent pools and innovation incubators.Shown the benefits and complexity of each transactional models form the basis for an informed assessment of the needs and opportunities of housing and communal services in the implementation of innovative projects and technologies.
Воротынцев В.А. Модели управления ресурсами инновационных проектов сферы жилищно-коммунального хозяйства.
В статье сделан анализ проблем жилищно-коммунального хозяйства в процессах реализации инновационных проектов и технологий в Украине в контексте Государственной целевой экономической программы модернизации коммунальной теплоэнергетики на 2010-2014 гг. Анализируются примеры и организационно - экономические условия, способствующие согласованности интересов производителей и потребителей жилищно-коммунальных услуг, существующие механизмы и источники привлечения ресурсов для реализации инновационных проектов и обновление существующей технологической инфраструктуры. Отмечается, что для успешной реализации инноваций критически важным является минимизация рисков в области разработки продуктов и обслуживания клиентов, которые достигаются тщательным планированием и использованием эффективных моделей привлечения и управления ресурсами при реализации инновационных проектов для предприятий жилищно-коммунального хозяйства. Исследуются следующие альтернативы: использование собственных ресурсов и собственного персонала, использование ресурсов и персонала сторонних компаний в рамках аутсорсинга или партнерских программ. В рамках исследования рассмотрено несколько транзакционных моделей при стратегическом планировании привлечения ресурсов для проектов внедрения инновационных технологий: привлечение собственных сотрудников, традиционный аутсорсинг, совместные предприятия, соглашения о сотрудничестве, патентные пулы и инновационные инкубаторы. Приведенные преимущества и сложности каждой транзакционной модели служат основой для информированной оценки потребностей и возможностей предприятий жилищно-коммунального хозяйства в области внедрения инновационных проектов и технологий.