СОЦІОГУМАНІТАРНІ ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПОКАЗНИКІВ ОЦІНКИ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ (ІННОВАЦІЙНІ АСПЕКТИ)
DOI:
https://doi.org/10.31498/2225-6407.2.2013.24190Ключові слова:
інноваційна діяльність, обслуговуюче підприємство, трансформаційна економіка, підприємство, сфера послугАнотація
Погайдак О. Соціогуманітарні шляхи удосконалення показників оцінки якості обслуговування ((інноваційні аспекти).
У статті розглянуто інноваційні аспекти показників оцінки якості продукції, робіт та послуг обслуговуючих підприємств iз застосуванням соціологічних методів дослідження. Встановлено що у сфері обслуговування створюються передумови формування новітньої моделі розвитку, що обумовлено глобалізацією та інформатизацією суспільства, трансформацією його гуманітарної, соціально-економічної спрямованості. Розкрито особливості цього процесу в умовах трансформаційної економіки. Встановлено що за існуючих умов господарювання інтереси обслуговуючих підприємств, й економічні інтереси суспільства не завжди є тотожними за змістом і методами їх досягнення. Причиною існування виявлених суперечностей є еволюція суспільства, яке створило небаченої складності систему, яка, з одного боку, взаємодіє із системою, ресурсами, а з іншого її інтенсивно експлуатує, та в окремих випадках - руйнує. Запропоновано соціогуманітарні шляхи удосконалення показників оцінки якості продукції, робіт та послуг в умовах обслуговуючих підприємств.
Pohaydak O. Socio ways to improve the service quality indicators (innovative aspects).
Innovative aspects of activity in service industry are described in the article with the help of social methods of investigation. Background to new model development in the service sector due to globalization and informatization of society, transformation of its humanitarian, socio-economic and environmental focus is determined. Features of this process in a transforming economy of post-totalitarian period are uncovered. Environmental and economic interests of society are not identical in the content and methods of achieving them in the current environment management and entrepreneurship. The reason for the existence of the identified discrepancies is the evolution of a society that has created unprecedented complexity of the system, which, interacts with nature and resources, on the one hand, and it intensively exploits on the other, and in some cases - destroys. The ways of environmental activity improvement in service industry are proposed in the article.
Погайдак О. Социогуманитарные пути совершенствования показателей оценки качества обслуживания (инновационные аспекты)
В статье рассмотрены инновационные аспекты показателей оценки качества продукции, работ и услуг обслуживающих предприятий с применением социологических методов исследования. Установлено, что в сфере обслуживания создаются предпосылки формирования новой модели развития. Это обусловлено глобализацией и информатизацией общества, трансформацией его гуманитарной, социально - экономической направленности. Раскрыты особенности этого процесса в условиях трансформационной экономики. Установлено что в существующих условиях хозяйствования интересы обслуживающих предприятий, и экономические интересы общества не всегда тождественны по содержанию и методам их достижения. Причиной существования выявленных противоречий эволюции общества, создало невиданной сложности систему, которая, с одной стороны, взаимодействует с системой, ресурсами, а с другой ее интенсивно эксплуатирует, и в отдельных случаях - разрушает. Предложены социогуманитарные пути совершенствования показателей оценки качества продукции, работ и услуг в условиях обслуживающих предприятий