НЕКОТОРЫЕ АСПЕКТЫ МЕНЕДЖМЕНТА БИЗНЕС ОБЪЕКТОВ

Автор(и)

  • Юлонівна Теа Хоргуашвили Горійський навчальний університет, м. Горі, Грузія., Грузія
  • Тамара Шалвівна Макасарашвили Горійський навчальний університет, м. Горі, Грузія.,
  • Гіулі Гаізівна Гигуашвили професор, Горійский навчальний університет, м. Горі, Грузія.,

DOI:

https://doi.org/10.31498/2225-6407.1.2012.5452

Ключові слова:

менеджмент бизнес–объектов, синергия человеческого капитала, деловая репутация

Анотація

Сучасні корпоративні системи мають складну організаційну структуру. Ефективне управління цих об'єктів можна здійснити при наявності повної оперативної інформації про стан і діяльності всіх департаментів, підрозділі і філій цього бізнес-об'єкта. За умов конкуренції життєво важливе значення набуває надійність і оперативність управлінських рішень. В системі бізнес-об'єктів можна виділити два блоки елементів: матеріальний комплекс і нематеріальний комплекс. Варто відзначити, що з розвитком часу нематеріальний комплекс стає важливіше і значніше матеріального становить підприємства. Найважливішу роль у формуванні ділової репутації підприємства відіграють синергії людського, клієнтського та організаційного капіталу. Для оцінки ділової репутації підприємства вважаємо доцільним використання рейтингового методу. Крім того, для підвищення величини ділової репутації необхідно: оптимізація кадрової політики, розробка програми заохочення співробітників, впровадження інноваційних методів і моделей для забезпечення надійного менеджменту.

Современные корпоративные системы имеют сложную организационную структуру. Эффективное управление этих объектов можно осуществить при наличии полной оперативной информации о состоянии и деятельности всех департаментов, подразделении и филиалов этого бизнес -объекта. При условиях конкуренции жизненно важное значение приобретает надежность и оперативность управленческих решений. В системе бизнес -объектов можно выделить два блока элементов: материальный комплекс и нематериальный комплекс. Стоит отметить, что с развитием времени нематериальный комплекс становится важнее и значительнее материального составляющего предприятия. Наиважнейшую роль в формировании деловой репутации предприятия  играют синергии человеческого, клиентского и организационного капитала. Для оценки деловой репутации предприятия считаем  целесообразным использования рейтингового метода.  Кроме того, для повышения величины деловой репутации  необходимо: оптимизация кадровой политики, разработка программы поощрения сотрудников, внедрения инновационных методов и моделей для обеспечения надежного менеджмента.

Modern corporate management systems can only be effective for all departments, branches and departments of the state and the absence of complete information. These factors led to the organizational systems and management of modern information - communication technologies in widespread use. Particular attention is paid to the business - the improvement of facilities management. New business - programs that are implemented, a vital part in the competition, on the other hand, it is difficult enough in terms of volume of investment, the firm's managers to correct economic policy. Business - objects in the system it is recommended that the two major blocs, such as tangible and intangible complexes. In addition, intangible assets are an increasingly important place in the effective functioning of the enterprise. Intangible assets from the business - the unit has an important impact on the functioning of human capital, organizational capital, the optimal realization of capital and customers. Enterprise business reputation rating evaluation method for estimation of expediency. In addition, it is necessary to enhance business reputation, an optimization of human resources policy, and professional development systems to encourage employees to develop innovative methods and models to provide reliable management by means of implementation


Біографії авторів

Юлонівна Теа Хоргуашвили, Горійський навчальний університет, м. Горі, Грузія.

академічний доктор економіки, асоційований професор,

Тамара Шалвівна Макасарашвили, Горійський навчальний університет, м. Горі, Грузія.

академічний доктор економіки, професор

Гіулі Гаізівна Гигуашвили, професор, Горійский навчальний університет, м. Горі, Грузія.

 

академичний доктор економіки, асоційований

Посилання

Борис Крылов, Человеческий капитал как конкурентное преимущество бизнес -организации. [Электронный ресурс] – Режим доступа: http://www.hse.ru/data/2011/06/29/1216136828/Krylov_pres.pdf

Ашкинадзе А. Практика финансового управления: расчет доходности клиентов. М., Банки и Технологии, №2, 2005

Гогичаишвили Г.Г. Автоматизация принятия решений в системах управления. Тбилиси. 2010

Ю. Колесов, Ю. Сеничеков. Имитационное моделирование сложных динамических систем. – 2006

Сургуладзе Г.Г., Топурия Н.Ш., Вачарадзе И.В. Автоматизация Проектирования распределённых офис-систем на базе UML /ORM –технологии. Georgian Engineering News, No 3. Тб., 2007

Овчинников В.В., Повышение управляемости больших концептуальных моделей // Информационные технологии №10. – 2004.

##submission.downloads##