НАПРЯМИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ ПРОСУВАННЯ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ НА КОНКУРЕНТНОМУ РИНКУ
DOI:
https://doi.org/10.31498/2225-6407.2.2012.6578Ключові слова:
стратегія просування, push-маркетинг, ціноутворення, стимулювання збуту, реклама, персональні продажі, лікарські засоби.Анотація
У статті запропоновані та розглянуті основні напрямки формування стратегії просування лікарських препаратів на конкурентному ринку, з урахуванням особливостей функціонування фармацевтичної галузі України.
В статье предложены и рассмотрены основные направления формирования стратегии продвижения лекарственных средств на конкурентном рынке, с учетом особенностей функционирования фармацевтической отрасли Украины.
In the article proposed the basic directions of drugs promotion strategy in a competitive market, having regard to the functioning of the pharmaceutical industry of Ukraine.
Посилання
Джоббер Д. Принципы и практика маркетинга / Д.Джоббер. – М.: Издат.дом «Вильяме», 2000. – 688 с.
Мнушко З.Н. Менеджмент и маркетинг в фармации. Ч. II. Маркетинг в фармации / З.Н. Мнушко, Н.М. Дихтярева. – 2-е изд. - Х.: Изд-во НФаУ: Золотые стратницы, 2008. – 536 с.
Старостіна А.О. Промисловий маркетинг. Теорія та господарські ситуації / А.О.Старостіна. - К.: «Іван Федоров», 1997. – 400 с.
Мнушко З.М. Фармацевтична діяльність / З.М. Мнушко, М.М.Слободянюк [електронний ресурс]. – режим доступу: http://www.pharmencyclopedia.com.ua/article/309/farmacevtichna-diyalnist
Киселева Л.Г. Стимулирование продаж в аптеке / Л.Г. Киселева. – М.: Бизнес-Практика, 2003. - №12. - С. 4-8
Федько В.П. Маркетинг: Учебное пособие / В.П. Федько. - Ростов - на - Дону: Феникс, 2005. – 415 с.
Kaplan R. S., Norton D. P. The Balanced Scorecard — Measures then drive Performance // Harvard Business Review,- 1992-V. 70.-Ν 1.-Ρ. 71-79.