Маркетинговий аудит підприємства: методичні аспекти уніфікації процедури стратегування та оцінки ефективності

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33987/vsed.1(65).2018.70-78

Ключові слова:

маркетинг, маркетинговий аудит, маркетингова стратегія, стратегування, стратегічне управління

Анотація

У статті розглянуто місце маркетингового аудиту в системі стратегічного управління підприємством. Авторами проведено дослідження сутності поняття маркетингового аудиту та запропоноване власне трактування даного терміну. Виділено основні напрямки маркетингового аудиту та визначено, які структурні одиниці відповідають за надання відповідних матеріалів для аналізу. Визначено процедуру та алгоритм аудиту стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємства та детально розглянуто кожен із виділених етапів. Результати маркетингового аудиту запропоновано використовувати у процесі стратегування господарської діяльності підприємств. Задля оцінки ефективності запропоновано методичний підхід, який передбачає побудову матриці ефективності стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємств. Дана матриця може слугувати підґрунтям для подальшого удосконалення маркетингової політики та прийняття стратегічних рішень.

Біографії авторів

Natalya Andryeyeva, Одеський національний економічний університет

Наталя Миколаївна АНДРЄЄВА

доктор економічних наук, професор кафедри маркетингу

Daria Zinkovska, Одеський національний економічний університет

Дар’я Володимирівна ЗІНЬКОВСЬКА

викладач кафедри маркетингу

Посилання

Andryeyeva, N. M., Zinkovska, D. V. (2015). The role of marketing in the system of audit activity of the enterprise: a modern view on the problems [Rol marketynhu v systemi audytorskoi diialnosti pidpryiemstva: suchasnyi pohliad na problematyku], Vìsnik socìal’no-ekonomìčnih doslìdžen’, No. 1, s. 11–18 [in Ukrainian]

Grygoruk, P. M. (2014). Practical aspects of evaluating the effectiveness of marketing decisions [Prakticheskie aspekty otsenki effektivnosti marketingovykh resheniy], Varna, Nauka i ekonomika, No. 2, s. 54–58 [in Russian]

Maiorova, N. I. (2012). Strategic audit of marketing in system of enterprise control [Stratehichnyi audyt marketynhu u systemi kontroliu pidpryiemstva], Ekonomichni nauky, No. 9, s. 325–332 [in Ukrainian]

Chaika, E. V. (2010). Marketing audit of a company: foreign method of audit of company’s marketing activities [Marketingovyi audit kompanii: zarubezhnaya metodika audita marketingovoi deyatelnosti kompanii], Rossiyskoe predprinimatelstvo, No. 2, s. 82–87 [in Russian]

Lohvina, Yu. M. (2010). Audit of strategic management of enterprises’ marketing activities [Audyt stratehichnoho upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu pidpryiemstv], Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu, No. 4, s. 192–197 [in Ukrainian]

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-03-28

Номер

Розділ

ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ