Аналіз та оцінка чинників впливу на розвиток підприємств туристичної індустрії Прикарпаття
DOI:
https://doi.org/10.33987/vsed.1(65).2018.87-94Ключові слова:
підприємства туристичної індустрії, Прикарпаття, позитивні чинники впливу, негативні чинники впливу, розвиток, стратегії розвиткуАнотація
У статті проаналізовано основні чинники розвитку підприємств туристичної індустрії України на прикладі Прикарпаття. Доведено, що нинішня ситуація в Україні та військовий конфлікт на Сході країни не лише дестабілізують загальну ситуацію в державі, але й сприяють посиленню впливу дестабілізуючих чинників, котрі негативно позначаються на розвитку туристичних підприємств в Україні та в Прикарпатському регіоні. Проаналізовано динаміку туpиcтичних пoтoкiв Львiвcької oблacтi за 2006–2016 pp. та колективних засобів розміщення. Розроблено пропозиції для успішного просування вітчизняної туристичної продукції в контексті створення маркетингових і сервісних мереж на пріоритетних зарубіжних ринках, торгових домів, бізнес-центрів, технічних центрів на акціонерних засадах за допомогою створення мережі власних представництв, філій, дочірніх компаній.
Посилання
Official website of the State statistics services of Ukraine [Ofitsiinyi sait Derzhavnoi sluzhbu statystyky Ukrainy], available at: www.ukrstat.gov.ua [in Ukrainian]
Tkachenko, T. I. (2014). Sustainable tourism development: from theory to realities [Stalyi rozvytok turyzmu: vid teorii do realii], Turyzm: realii ta perspektyvy staloho rozvytky: materialy mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii, Kyiv, Kyivskyi natsionalnyi torhovelnoekonomichnyi universytet, 23–24 Oktiabria 2014, 418 s., available at: https://knteu.kiev.ua/file/MTc=/344519a49a74e01ba891b5467f7c2bc7.PDF [in Ukrainian]
Petrichenko, P. A. (2014). Mobile technology in the traveling [Mobilnye tekhnologii v puteshestvii], available at: http://novostiturbiznesa.info/article/mobilnye_tehnologii_v_ puteshestvii.html [in Russian]
Petrytshenko, P. A. (2014). Innovative components of the development of world tourism [Innovatsiini skladovi rozvytku svitovoho turyzmu], Turyzm: realii ta perspektyvy staloho rozvytky: materialy mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii, Kyiv, Kyivskyi natsionalnyi torhovelnoekonomichnyi universytet, 23–24 Oktiabria 2014, 418 s., available at: https://knteu.kiev.ua/file/MTc=/344519a49a74e01ba891b5467f7c2bc7.PDF [in Ukrainian]
Mikhailichenko, H. I. (2014). Directions of stabilization of demand for a tourist product [Napriamy stabilizatsii popytu na turystychnyi produkt], Turyzm: realii ta perspektyvy staloho rozvytky: materialy mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii, Kyiv, Kyivskyi natsionalnyi torhovelnoekonomichnyi universytet, 23–24 Oktiabria 2014, 418 s., available at: https://knteu.kiev.ua/file/MTc=/344519a49a74e01ba891b5467f7c2bc7.PDF [in Ukrainian]
Tretiakov, O. V. (2014). Information and communication transformation of tourism enterprises [Informatsiino-komunikatsiina transformatsiia turystychnykh pidpryiemstv], Turyzm: realii ta perspektyvy staloho rozvytky: materialy mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii, Kyiv, Kyivskyi natsionalnyi torhovelno-ekonomichnyi universytet, 23–24 Oktiabria 2014, 418 s., available at: https://knteu.kiev.ua/file/MTc=/344519a49a74e01ba891b5467f7c2bc7.PDF [in Ukrainian]
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Вісник соціально-економічних досліджень
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.