Моделювання рекламної стратегії підприємств на ринку фармацевтичної продукції
DOI:
https://doi.org/10.33987/vsed.1(65).2018.217-226Ключові слова:
фармацевтичне підприємство, ринок фармацевтичної продукції, рекламна стратегія, імітаційне моделювання, імітаційний експеримент, система AnyLogicАнотація
У статті проаналізовано результати досліджень з формування рекламних стратегій промислових підприємств. Визначена специфіка розробки рекламних стратегій підприємствами фармацевтичної галузі. Зроблено огляд відомих застосувань математичного апарату в ході розв’язання проблеми. Обґрунтована необхідність використання імітаційного підходу в процесі моделювання рекламних стратегій. Прикладні аспекти застосування імітаційного моделювання представлені на прикладі моделі проведення рекламної компанії підприємством фармацевтичної галузі. Модель реалізована на платформі системи багатопідходного імітаційного моделювання AnyLogic. Доцільність використання запропонованого математичного інструментарію у підвищенні ефективності маркетингової діяльності підприємств підтверджена наведеними результатами імітаційних експериментів.
Посилання
Korotkyi, G. I., Vinnikova, I. I. (2009). Advertising management [Reklamnyi menedzhment], DAJCG, Kyiv, 241 p. [in Ukrainian]
Kristofer, M., Khelen, P. (2005). Marketing logistics [Marketingovaya logistika], Technology, Moscow, 200 p. [in Russian]
Galitsyn, V. K., Demyanenko, V. V., Potapenko, S. D. (2008). Optimal planning of the process of placing advertising messages [Optymalne planuvannia protsesu rozmishchennia reklamnykh povidomlen], Marketing in Ukraine, No. 1, pp. 16–20 [in Ukrainian]
Demyanenko, V. V., Potapenko, S. D. (2006). Modeling the process of distributing advertising messages by means of the Internet [Modeliuvannia protsesu rozpovsiudzhennia reklamnykh povidomlen zasobamy Internet], Modeling and information systems in economics, No. 73, pp. 148–154 [in Ukrainian]
Golda, N. (2007). Features of the formation of advertising strategy» [Osoblyvosti formuvannia reklamnoi stratehii], Galician economic herald, No. 4 (15), pp. 75–79 [in Ukrainian]
Potapenko, S. D., Demyanenko, V. V. (2003). Modeling of advertising campaigns by means of network planning and management [Modeliuvannia reklamnykh kampanii zasobamy merezhevoho planuvannia ta upravlinnia], Marketing in Ukraine, No. 1, pp. 34–38 [in Ukrainian]
Terpugov, A. F., Shchirova, N. P. (2002). Mathematical model of optimal investment of funds in an advertising campaign [Matematicheskaya model optimalnogo vlozheniya sredstv v reklamnuyu kampaniyu], Herald of Tomsk state university, No. 275, pp. 224–227 [in Russian]
Terpugov, A. F., Shchirova, N. P. (2001). The mathematical model of the influence of advertising on the company’s capital when selling a homogeneous product [Matematicheskaya model vliyaniya reklamy na kapital kompanii pri prodazhe odnorodnogo tovara], Statistical processing of data and control in complex systems, No. 3, pp. 156–162 [in Russian]
Tikhanov, O. (2000). A mathematical model for achieving the required level of fame of a good (service) [Matematicheskaya model dostizheniya neobkhodimogo urovnya izvestnosti tovara (uslugi)], Practical marketing, No. 12, pp. 48–56 [in Russian]
Berezovskaya, E. A., Plotnikov, C. A. (2015). Simulation modeling of an Internet enterprise advertising company in the AnyLogic environment [Imitatsionnoe modelirovanie reklamnoy kampanii internet-predpriyatiya v srede AnyLogic], International scientific journal, No. 9, pp. 86–90 [in Russian]
Sokolovska, Z. M., Klepikova, O. A. (2015). Applied models of system dynamics [Prykladni modeli systemnoi dynamiky], Astroprint, Odesa, 308 p. [in Ukrainian]
Nazarov, A. A. (2017). Characteristics of modern tools for simulation in the study of mechanisms for managing socio-economic processes and systems [Kharakteristika sovremennykh instrumentov dlya imitatsionnogo modelirovaniya pri issledovanii mekhanizmov upravleniya sotsialno-ekonomicheskimi protsessami i sistemami], Theory and practice of social development, No. 1, pp. 109–111 [in Russian]
Klepikova, O. A. (2013). Modeling operational support marketing solutions of manufacturing enterprise AnyLogic means [Modeliuvannia operatyvnoi pidtrymky marketynhovykh rishen vyrobnychoho pidpryiemstva zasobamy AnyLogic], Herald of Lviv university, No. 50, pp. 146–152 [in Ukrainian]
Smirnova, A. (2016). Digital Pharma – analytical reports on the pharmaceutical market [Digital Pharma – analiticheskie otchety o farmatsevticheskom rynke], available at: http://adpage.com.ua/digital-pharma-аналитические-отчеты-о-фармрынке [in Russian]
Official website of the open joint-stock company «Pharmak» [Ofitsiinyi sait kompanii VAT «Farmak»], available at: www.farmak.ua [in Ukrainian]
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Вісник соціально-економічних досліджень
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.