Маркетингова політика просування послуг у готельному бізнесі України
DOI:
https://doi.org/10.33987/vsed.3(67).2018.53-61Ключові слова:
готельний бізнес, маркетинг, послуги, політика просування, екологічний ризик, політика лояльності, інноваційні технологіїАнотація
У статті досліджено світовий досвід у сфері просування готельного продукту. Проаналізовано готельну діяльність та динаміку надання готельних послуг в Україні. Узагальнено досвід національних та міжнародних готельних мереж у політиці просування, створенні нових готельних мереж та особливих готелів. Запропоновано впровадження кращого національного досвіду у політиці просування. Ця сфера економічної діяльності є перспективною для капіталовкладень, оскільки розвивається достатньо швидкими темпами, зумовлює високий рівень зайнятості у відповідних регіонах, створює матеріальну базу для розвитку туризму. Існує безліч маркетингових інструментів для підвищення конкурентоспроможності готельного бізнесу. Серед них: впровадження нових інформаційних технологій, нейромаркетингу, нових видів реклами, акційна політика, політика лояльності та інші. У сучасному світі готельна індустрія є сферою діяльності із постійно зростаючим рівнем конкуренції на ринку готельних послу, тому конкуренція є одним із стимулів для покращення роботи готелю та впровадження ним політики просування. Основними завданнями у сфері готельного бізнесу стають: створення конкурентних переваг і підвищення конкурентоспроможності, формування стабільної клієнтури через уміння знайти свого клієнта, пошук і створення нових шляхів розвитку, постійне оновлення власної політики просування з врахуванням динамічного ринку готельних послуг. В останні роки підприємства готельного господарства розвиваються в негативних умовах, зокрема, нестабільної економіко-політичної ситуації країни, що призводить до зниження туристичної та бізнес- активності, дефіциту фінансування, відсутності привабливих для будівництва готельних комплексів земельних ділянок, тривалої окупності таких проектів.
Посилання
Nechayuk, L. I., Nechyuk, N. O. (2009). Hotel and restaurant business: management [Hotelno-restorannyi biznes: menedzhment], TSUL, Kyiv, 344 p. [in Ukrainian]
Ostapenko, Ya. O. (2015). Statistical analysis of hotel industry enterprises and forecasting of its development [Statystychnyi analiz pidpryiemstv hotelnoho hospodarstva ta prohnozuvannia yoho rozvytku], Hlobalni ta natsionalni problemy ekonomiky: elektronne naukove fakhove vydannia, Vyp. 8, s. 1216–1221 [in Ukrainian]
Yuriev, A. P., Yermilova, K. V. (2004). Price and pricing policy formation at the tourist business enterprises: monograph [Formuvannia tsiny ta tsinovoi polityky na pidpryiemstvakh turystychnoho biznesu: monohrafiia], Donetskii instytut turystychnoho buznesu, Donetsk, 200 s. [in Ukrainian]
Martienko, А. І., Dyshkantiuk, О. V. (2017). The essence of hospitality as an economic category [Sutnist hostynnosti yak ekonomichnoi katehorii], Ekonomika: realii chasu, No. 2 (30), s. 72–78, available at: http://economics.opu.ua/files/archive/2017/No2/72.pdf [in Ukrainian]
Collective accommodation facilities [Kolektyvni zasoby rozmishchuvannia], Ekspres-vypusk, Apr. 25, 2014, Derzhavna sluzhba statystyky Ukrainy, available at: http://www.ukrstat.gov.ua [in Ukrainian]
World Tourism Organization: website [Ofitsiinyi sait Vsesvitnoi turystychnoi orhanizatsii], available at: http://www2.unwto.org/en.
Ukrainian State Agency of Tourims & Resorts: website [Ofitsiinyi sait Derzhavnoho ahentstva Ukrainy z turyzmu ta kurortiv], available at: http://www.tourism.gov.ua [in Ukrainian]
Khumarova, N. І., Dyshkantiuk, О. V. (2017). Hospitality, tourism and recreation in ensuring of impressions economy development [Hostynnist, turyzm ta rekreatsiia u zabezpechenni rozvytku ekonomiky vrazhen], Pro perspektyvy, problemy i zavdannia rozvytku turyzmu i rekreatsii v Ukraini: materialy XI Plenumu Spilky ekonomistiv Ukrainy, September, 29, 2017, Kyiv, CEU; za red. V. V. Oskolskoho, Kyiv, s. 61–73 [in Ukrainian]
Tsohla, S. Yu. (2008). Economic basics of the resort industry and prospects for development [Ekonomichni osnovy kurortnoi industrii i perspektyvy rozvytku], Uchenye zapiski TNU im. V. I. Vernadskoho, Series: Economics, T. 21 (60), No. 1, s. 286–294 [in Ukrainian]
State Statistics Service of Ukraine: website [Ofitsiinyi sait Derzhavnoi sluzhby statystyky Ukrainy], available at: http://www.ukrstat.gov.ua [in Ukrainian]
The best hotels of Ukraine 2016 are named [Nazvany luchshie oteli Ukrainy 2016 goda], available at: http://nv.ua/style/life/travel/nazvany-luchshie-oteli-ukrainy-2016-goda-258382.html [in Russian]
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Вісник соціально-економічних досліджень
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.