Вивчення ринкового середовища в системі стратегічного впливу на споживчу поведінку

Автор(и)

  • Oleksandr Ratsa Чернівецький національний університет ім. Ю. Федьковича, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33987/vsed.1(62).2017.135-142

Ключові слова:

зовнішнє середовище, внутрішнє середовище, впливові чинники, економічна поведінка підприємства, оптимізація

Анотація

У статті доведено необхідність проведення аналізу середовища функціонування підприємства для досягнення стратегічних цілей. Проаналізовано основні чинники зовнішнього та внутрішнього середовищ функціонування підприємств. Зазначено особливості побудови моделі ефективної економічної поведінки підприємства на основі детального аналізу умов, що визначають специфіку формування і прояву такої поведінки. Запропоновано методичні аспекти визначення найоптимальнішого варіанту економічної поведінки підприємства з урахуванням максимізації позитивної дії чинників. Обґрунтовано взаємозв’язок оптимуму функції економічної поведінки підприємств з обраними методами дослідження за допомогою економічних і математичних інструментів, експертних оцінок.

Біографія автора

Oleksandr Ratsa, Чернівецький національний університет ім. Ю. Федьковича

Олександр Борисович Раца
асистент кафедри економіки та безпеки підприємства

Посилання

Bielova, O. I. (2013). Determinants of strategic management motivation mechanism of commercial networks: classification and characteristics [Determinanty motyvatsiinoho mekhanizmu stratehichnoho upravlinnia v torhovelnykh merezhakh: klasyfikatsiia ta osoblyvosti], Innovatsiina ekonomika, No. 6, s. 235–241 [in Ukrainian]

Karachyna, N. P. (2008). Modeling of enterprise economic behavior on a level of microeconomic analysis [Modeliuvannia ekonomichnoi povedinky pidpryiemstva na rivni mikroekonomichnoho analizu], Mekhanizm rehuliuvannia ekonomiky, Tom 2, No. 3, s. 214–222 [in Ukrainian]

Karachyna, N. P., Lazarchuk, O. V., Hanziienko, N. I. (2008). Methodological aspects of modeling of enterprises economic behavior [Metodolohichni aspekty modeliuvannia ekonomichnoi povedinky pidpryiemstv], Visnyk Vinnytskoho politekhnichnoho instytutu, No. 1, s. 14–15 [in Ukrainian]

Miziuk, B. M. (2009). Fundamentals of strategic management [Osnovy stratehichnoho upravlinnia], Mahnoliia 2006, Lviv, 544 s. [in Ukrainian]

Miziuk, B., Pentsak, G. Research of environmental factors influence on the enterprise management efficiency [Doslidzhennia vplyvu faktoriv zovnishnioho seredovyshcha na efektyvnist upravlinnia pidpryiemstvom]. URL: http://oldconf.neasmo.org.ua/node/1003 [in Ukrainian]

Chernysh, T. O., Chernysh, A. E. (2011). Diagnosis of the factors that affect the enterprise strategic management system [Diahnostyka faktoriv, shcho vplyvaiut na systemu stratehichnoho upravlinnia pidpryiemstvom], Visnyk Skhidnoukrainskoho natsionalnoho universytetu im. V. Dalia, No. 7 (161), s. 257–263 [in Ukrainian]

Popova, N. V., Bielievtsova, N. M. (2010). Formulation of enterprise development strategies [Rozrobka stratehii rozvytku pidpryiemstva], Visnyk ekonomiky transportu i promyslovosti, No. 29, s. 359–363 [in Ukrainian]

Stabryła, А. (2000). Zarzadzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy. PWN, Warszawa-Krakow, 250 s.

Porter, M. (1998). Competitive strategy: methodology of industries and competitors activity analysis. Trans. from Eng. А. Oliynyk, R. Silskyi. 1rd ed. [Stratehiia konkurentsii: metodyka analizu haluzei i diialnosti konkurentiv; рer. s angl. А. Oliynyk, R. Silskyi, 1-e izd.], Osnovy, Kyiv, 320 s. [in Ukrainian]

Kniazyk, Yu. M. (2010). Interrelation of partner relationship marketing subjects [Vzaiemozviazok subiektiv marketynhu partnerskykh vidnosyn] Visnyk Natsionalnoho universytetu «Lvivska politekhnika», Lohistyka, No. 690, s. 321–325 [in Ukrainian]

Features of enterprises management in the conditions of global challenges (2016): monography. Ed. by O. V. Zybareva [Osoblyvosti upravlinnia pidpryiemstvamy v umovakh hlobalnykh vyklykiv: monohrafiia], Tekhnodruk, Chernivtsi, 320 s. [in Ukrainian]

Moroz, L. A., Chukhray, N. I. (2009). Marketing. Ed. by L. A. Moroz. 4rd ed. [Marketynh; za red. L. A. Moroz; 4-e vyd.], Natsionalnyi universytet «Lvivska politekhnika», Lviv, 244 s. [in Ukrainian]

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-03-17

Номер

Розділ

ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ