Використання інформаційно-комунікаційних технологій на підприємствах України

Автор(и)

  • Svitlana Malovychko Донецький національний університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33987/vsed.3(58).2015.129-136

Ключові слова:

інформація, інформаційне суспільство, інформаційна економіка, інформаційно-комунікаційні технології, електронна торгівля, електронна комерція, електронний обмін даними, веб-сайт

Анотація

Спираючись на офіційні дані Державної служби статистики України, проведено аналіз поточного стану застосування інформаційно-комунікаційних технологій на підприємствах України. У процесі дослідження використано методи аналізу та графічної візуалізації (для представлення статистичних даних), групування, індексний метод і метод порівняльних оцінок (для аналізу показників, що характеризують використання інформаційно-комунікаційних технологій на підприємствах України; для аналізу українського ринку електронної комерції). Визначено особливості застосування інформаційно-комунікаційних технологій підприємствами у розрізі основних видів економічної діяльності згідно з КВЕД-2010, що дозволить оптимізувати управління підприємствами, адже використання інформаційно-комунікаційних технологій за умов інтенсивного розвитку ринкових відносин є одним із найбільш важливих елементів ефективного управління. Отримані результати спрямовані на комплексне вирішення проблем у сфері управління електронною торгівлею і будуть сприяти забезпеченню її ефективності.

Біографія автора

Svitlana Malovychko, Донецький національний університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського

Світлана Вікторівна Маловичко
кандидат економічних наук, доцент, завідувач кафедри маркетингу та менеджменту

Посилання

Cherneha, O. B., Bocharova, Yu. H. (2012), «Monitoring of components of Ukraine’s competitiveness» [Monitorynh skladovykh konkurentospromozhnosti Ukrainy], Trade and market, Donetsk National University of Economics and Trade named after M. Tugan-Baranovsky, issue 33, pp.192–203 (ukr)

Khanin, I. H. (2012), «Information and technological pre-conditions of forming of post- industrial society as a concept of a new global civilization» [Informatsiino-tekhnolohichni peredumovy formuvannia postindustrialnoho suspilstva yak kontseptsii novoi hlobalnoi tsyvilizatsii], Effective economy, No. 9, available at: http://www.economy. nayka.com.ua/?op=1&z=1765 (ukr)

«Application of information and communication technologies by Ukrainaian enterprises: statistical bulletin» [Vykorystannia informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii na pidpryiemstvakh Ukrainy: statystychnyi biuleten], available at: https://ukrstat.org/uk/ druk/publicat/kat_u/publinform_u.htm (ukr)

Pelekhata, O. H. (2012), «The technologies of e-data exchanhe in the Internet» [Tekhnolohii elektronnoho obminu danymy v Interneti], Bulletin of the Kharkiv State Academy of Culture, issue 37, pp. 224–231, available at: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/hak_2012_37_25.pdf (ukr)

Smirnov, N. (2010), «The aternative to paper» [Alternativa bumage], Director of information department, No. 10, p. 62 (rus)

Alekseenko, E. A. (2013), «Distinctive features of shoping and communication on-line» [Osobennosti soversheniia pokupok i kommunikatsii v onlaynovom prostranstve], Theory and Practice of Public Development, No. 5, pp. 88–91, available at: http://cyberleninka.ru/article/n/osobennosti-elektronnoy-torgovli-v-sotsialnyh-setyah (rus)

«Ukrainian market capacity of e-commerce fell by 20% (research)» [Obem rynka elektronnoy kommertsii v Ukraine sokratilsya na 20% (issledovanie)], available at: http://news.finance.ua/ru/news/-/351547/obem-rynka-elektronnoj-kommertsii-v-ukraine-sokratilsya-na-20-issledovanie (rus)

«What happened to the e-commerce market of Ukraine for the year of 2014 and what to wait for by the end of 2015» [Chto proizoshlo s rynkom e-commerce Ukrainy za 2014 g. i chego zhdat k kontsu 2015 g.], available at: http://www.uadm.com.ua/e-commerce-market-in-ukraine-2014/ (rus)

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-10-27

Номер

Розділ

ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ