РОЛЬ ОЦІНКИ ЯКОСТІ НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ У РОЗВИТКУ ГРОМАДИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31498/2617-2038.2024.11.312108

Ключові слова:

соціальна робота в громаді, зовнішня та внутрішня оцінка якості надання соціальних послуг, принципи соціальної роботи, соціальна політика

Анотація

У статті розглянуто поняття, роль, сутність та процес оцінки якості надання соціальних послуг, як одного з чинників розвитку та стійкості громади на місцевому рівні. У сучасному суспільстві розвиток громади та забезпечення якісних соціальних послуг є важливим завданням, які постають, як на рівні держави, так і на місцевому рівні. Оцінка якості надання цих послуг відіграє ключову роль у досягненні цієї мети. При здійсненні процедури оцінки важливо враховувати ресурси громади, які здатні забезпечити потреби та запити місцевої громади. Всебічне розуміння потреб та прав отримувачів послуг – є основою для ефективного функціонування громади. Такий підхід дозволяє створити фокус уваги та належні умови для зміцнення найважливіших принципів, які сповідує соціальна робота – рівності, соціальної справедливості та гуманізму. Важливо зазначити, що оцінка якості надання соціальних послуг вимагає співпраці між громадою, органами влади та суб’єктами соціальної роботи. Партнерство сприяє вдосконаленню системи та забезпеченню кращих результатів на всіх рівнях.

Біографії авторів

Ольга Роговська, ДВНЗ "ПРИАЗОВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ"

старша викладачка кафедри соціології та соціальної роботи ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет» (м. Дніпро)

Наталя Сєдова, ДВНЗ "ПРИАЗОВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ"

здобувачка другого (магістерського) рівня вищої освіти ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет» (м. Дніпро)

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-11-05