ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗАСОБАМИ КОМІКСІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.17721/2663-0303.2021.7.06

Анотація

Стаття присвячена дослідженню дидактичного потенціалу використання коміксів для формування соціокультурної компетентності учнів середньої загальноосвітньої школи на уроках української мови. Актуальність проблеми пов’язана з необхідністю реформування шкільної освіти з метою створення умов навчання, спрямованих на розвиток особистості як суб’єкта культури та полікультурної мовної особистості, здатної успішно здійснювати соціальну взаємодію з носіями іншої культури. Використання коміксів як одного з інноваційних методів розглядається як ефективний засіб формування соціокультурної компетентності школярів, оскільки сприяє підвищенню мотивації до навчання, критичного та креативного мислення учнів. Автори статті обґрунтовують дидактичні переваги використання коміксів у навчанні мови та пропонують розробку уроку з української мови для учнів 6-го класу середньої школи.

Ключові слова: уміння критичного мислення, модель персонального зростання, художній твір.

Біографії авторів

Лариса Зязюн, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Доктор педагогічних наук, професор. Кафедра методики викладання української та іноземних мов та літератур, Інститут філології, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Марина Дзюба, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Випускниця кафедри методики викладання української та іноземних мов та літератур Інституту філології, Київського національного університету імені Тараса Шевченка

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-10

Як цитувати

Зязюн, Л., & Дзюба, М. . (2021). ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗАСОБАМИ КОМІКСІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ. ARS LINGUODIDACTICAE, (7), 53–60. https://doi.org/10.17721/2663-0303.2021.7.06

Номер

Розділ

МЕТОДИКА НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ