СПЕЦИФІКА ВІДНОСИН ВИШІВ З ОСНОВНИМИ КОНТАКТНИМИ ГРУПАМИ

Автор(и)

  • Marina Zatserkivna аспірантка Київського національного університету культури і мистецтв, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32461/2409-9805.4.2017.150426

Ключові слова:

комунікація, позиціонування, імідж, репутація, освітні послуги, контактні групи вищого навчального закладу

Анотація

Метою роботи є з’ясування специфіки взаємодії з контактними групами у вищих навчальних закладах. Методологія. Задля ефективного досягнення мети дослідження автором був використаний аналітичний метод, який дав змогу проаналізувати та визначити специфіку відносин вишу з основними контактними групами. Наукова новизна. Досліджено умови ефективності та доцільність комунікацій між цільовими групами та освітньою установою, з’ясовано їхню специфіку. Висновки. Розгляд специфіки взаємодії вузів з основними контактними групами в системі вищої професійної освіти свідчить про необхідність формування комунікаційної політики, яка повинна визначати просування освітніх послуг і програм на всіх рівнях прийняття рішень. Створення у вузі комунікаційної служби сприятиме підвищенню ефективності конкурентоспроможності освітньої установи. Сформувати програму позиціонування вузу на ринку, що буде задовольняти всі цільові аудиторії, дуже непросто, оскільки на імідж і репутацію вузів впливає велика кількість матеріальних і нематеріальних чинників.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті