Особливості формування інмутаційних процесів у закладі вищої освіти

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32461/2409-9805.3.2022.266969

Анотація

Мета дослідження – визначити особливості формування інмутаційних процесів у закладі вищої освіти, а також представити можливі способи протидії впливу інмутаційних процесів. Методологія дослідження базується на застосуванні загальнонаукових і спеціальних методів пізнання, зокрема аналізу, синтезу, логічного методу, моніторингу та методу візуалізації результатів дослідження. Наукова новизна. Визначено особливості формування інмутаційних процесів у закладі вищої освіти, розроблено модель зовнішньої інмутації у формуванні негативного іміджу, результатом впливу якої може стати негативне ставлення до ЗВО, зменшення кількості здобувачів, та модель внутрішньої інмутації, наслідок дії якої – нав’язування чужої думки, відсутність критичного мислення в здобувачів. Представлено можливі способи протидії впливу інмутаційним процесам при формуванні негативного іміджу ЗВО. Висновки. У роботі представлено два сценарії формування інмутаційних процесів за участю представників зовнішньої та внутрішньої цільової аудиторії закладу вищої освіти у вигляді моделей зовнішньої і внутрішньої інмутації під час формування негативного іміджу закладу вищої освіти. Представлено емпіричне підтвердження формування інмутаційних процесів в українських закладах вищої освіти, зокрема, наведено результати опитування серед здобувачів 10 університетів-учасників SAIUP про їхню обізнаність з критеріями оцінювання навчальних дисциплін, а також стосовно «свободи» вибору навчальних дисциплін. Основними аспектами інформаційної стратегії протидії інмутаційним процесам при формуванні іміджу закладу вищої освіти визначено: систематичний моніторинг зовнішніх інформаційних ресурсів; формування та підтримка інформаційної присутності ЗВО; проведення ефективної, цілеспрямованої PR-кампанії; робота на внутрішню цільову аудиторію.

Ключові слова: інмутаційні процеси, заклад вищої освіти, негативний імідж, інмутовані інмутанти.

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-11-16

Номер

Розділ

Статті