АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ З КІБЕРСПОРТУ

Автор(и)

  • І. А. Алексєєва ХДАФК, Ukraine
  • Я. В. Алексєнко ХДАФК, Ukraine

Ключові слова:

психологія спорту, кіберспорт, геймер.

Анотація

У статті розглянуті засади сучасного кіберспорту з
позицій спортивної психології, розглядаються актуальні проблеми, пов’язані
з підготовкою гравців та їх результативністю.

Посилання

Киберспорт как бизнес и профессия: режим доступу:

https://geekbrains.ru/posts/cybersport_howto.

Філенко Л.В. Оптимізація навчального процесу з інформаційного забезпечення спеціальності студентів спортсменів з урахуванням когнітивних якостей. Слобожанський науково-спортивний вісник, 2006, 36, 155-157.

Hamari, J., Sjoblom, М. What is eSports and why do people watch it? Internet research, 2017, 27(2).

Taylor, T.L., Witkowski, Е. This is how we play it: what a mega-LAN can teach us about games. Proceedings of the 5th International Conference on the Foundations of Digital Games, ACM, New York, NY, 2010, 195-202.

Witkowski, E. Probing the sportiness of eSports. In eSports yearbook. Norderstedt: Books on Demand GmbH: 2009, 53-56.

Witkowski, E. On the digital playing ield: How we "Do Sport" with networked computer games. Games and Culture, 2012, 7 (5): 349-374.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-17