ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ОПЕРАТИВНОГО КОНТРОЛЮ ЗА ІНТЕНСИВНІСТЮ ФІЗИЧНОГО НАВАНТАЖЕННЯ ТА ОБСЯГОМ РУХОВОЇ АКТИВНОСТІ ШКОЛЯРІВ

О. А. Качан, В. М. Пристинський

Анотація


У статті обґрунтовано доцільність впровадження в практику
фізичного виховання дітей та учнівської молоді інтерактивних інформаційних
технологій. Представлено авторську методику використання пульсотахометрів і
датчиків руху в поєднанні зі смартфонами, планшетами і портативними
відеокамерами для оновлення і вдосконалення процесу фізичного виховання
школярів у контексті концепції нової української школи.


Ключові слова


інформаційні технології, оперативний контроль, інтенсивність фізичного навантаження, обсяг рухової активності, пульсотахометри, датчики руху, смартфони, планшети, відеокамери, фізичне виховання.

Повний текст:

PDF

Посилання


Качан О.А. Використання інформаційно-комунікативних технологій

на уроках фізичної культури. Фізичне виховання в сучасній школі, 2013, 1, 21-23.

Качан О.А. Особливості використання інформаційно -комунікативних технологій при викладанні предмету «Фізична культура». Фізичне виховання в сучасній школі, 2013, 19-24.

Омельченко С. О., Пристинський В.М. Принципи моделювання

педагогічної системи взаємодії соціальних інститутів суспільства у

формуванні здорового способу життя учнів загальноосвітньої школи. Соціальна педагогіка : теорія та практика, 2009, 3, 77-85.

Про забезпечення медико-педагогічного контролю за фізичним

вихованням учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Наказ Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 20.07.2009 р. № 518/6764.

Освіта. Сім мостів освіти України на переправі в майбутнє

[Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://ru.osvita.ua/




© Харківська державна академія фізичної культури, 2017

© Автори, 2017