ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ТА ІННОВАЦІЙНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ КУЛЬТУРИ

Автор(и)

  • Kateryna Kyrylenko

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-0285.2.2015.146890

Ключові слова:

інноваційна культура, інноваційне освітнє середовище ВНЗ, інноваційне культурологічне знання, креатологія

Анотація

Термін "інноваційна культура" нині вживається у найширшому діапазоні: від тлумачення інноваційної культури як особливої форми культури загалом, яка формується на сучасному етапі розвитку, до сприйняття у якості методологічної основи гармонізації усіх сфер людської діяльності. В цих умовах інноваційне культурологічне знання набуває дедалі більшої цінності; нагальною необхідністю стає формування інноваційної культури фахівця-культуролога, що є можливим на основі інтеграції та фундаменталізації знань шляхом використання інноваційних технологій навчання у ВНЗ.

Необхідно сформувати високий рівень освітнього та культурного середовища вищого навчального закладу культури, який має  спрямововуватися на формування у студентів культури творчості. Наукові доробки креатології можуть стати основою пошуку форм реалізації окреслених завдань.

Біографія автора

Kateryna Kyrylenko

кандидат філософських наук, доцент, завідувач кафедри філософії Київського національного університету культури і мистецтв

Посилання

Бочкарёв А. И. Проектирование синергетической среды в образовании (на примере курса "Концепции современного естествознания") : дис. в виде науч. доклада д-ра пед. наук / А. И. Бочкарев. – М. : ИОСО РАО, 2000. – 52 с.

Кириленко К. Формування інноваційних знань, інноваційного способу мислення та інноваційної особистості студента в інноваційно-діяльному середовищі вищого навчального закладу / К. Кириленко, А. Гріт-

ченко // Зб. наук. праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. – Умань :

ФОП Жовтий О. О., 2015. – С. 100–109.

Кириленко К. М. "Природничо-наукова (фундаментальна) підготовка" майбутніх фахівців гуманітарної сфери: стан і перспективи/ К. М. Кириленко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія №5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. – Випуск 47: збірник наукових праць / за заг. ред. проф. В. Д. Сиротюка. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – С. 90–94.

Ордіна Л. Л. Культуротворче середовище вищого навчального закладу як педагогічний феномен / Л. Л. Ордіна // Викладання психолого-педагогічних дисциплін у технічному університеті: методологія, досвід, перспективи : Міжнар. наук. конф. – Київ, 2009. – С. 59–60.

Селевко Г. К. Энциклопедия образовательных технологий. В 2 т. Т. 1 / Г. К. Селевко. – М. : НИИ шк. технологий, 2006. – 816 с.

Субетто А. И. Творчество, жизнь, здоровье и гармония : (этюды креативной онтологии) / А. И. Субетто. – М. : Логос, 1992. – 204 с.

Bochkarёv A. Y. (2000). Designing a synergistic environment in education (for example, the course "Concepts of modern science"). Moskva: YOSO RAO [in Russian].

Kyrylenko K. (2015 Formation of innovative knowledge, innovative thinking and innovative individual student in innovation and the active medium higher education institution, (pp.100 – 109). Uman : FOP Zhovtyi O. O. [in Ukrainian].

Kyrylenko K. M. (2014). "Natural-scientific (fundamental) training" future professionals in humanitarian sphere: state and prospects. Naukovyi chasopys Natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni M. P. Drahomanova. Seriia №5. Pedahohichni nauky: realii ta perspektyvy, 47, 90-94 [in Ukrainian].

Ordina L. L. (2009). Teaching psychological and pedagogical disciplines in the technical university: methodology, experience, perspective: Intern. Science. Conf. (pp. 59–60), Kyiv [in Ukrainian].

Selevko H. K. (2006). Encyclopedia of Educational Technology. Moskva: NYY shk. tekhnolohyi [in Russian].

Subetto A. Y. (1992). Creativity, life, health and harmony (sketches creative ontology). Moskva : Lohos [in Russian].

##submission.downloads##