DOI: https://doi.org/10.15587/2313-8416.2018.145733

Аналіз сучасних підходів до створення інформаційних систем маркетингу підприємств

Ekaterina Kievskaya

Аннотация


В роботі обґрунтовується роль інформаційних систем маркетингу (ІСМ) в сучасному управлінні підприємством. Розглянуто основні елементи методології ІСМ, розкрито її сутність та визначено можливості її впровадження на практиці. Розроблено модель функціонування ІСМ та основні напрямки її оптимізації. Досліджено практичні аспекти реалізації та перспективи розвитку методології ІСМ в умовах сучасної української економіки


Ключевые слова


інформаційні системи маркетингу; маркетингові дослідження; методологія ІСМ; управління підприємством; концепція

Полный текст:

PDF (Українська)

Литература


Kotler, F., Keller, K. L. (2014). Marketing menedzhment. Saint Petersburg: Piter, 800.

Yur'ev, V. N., Kul'kov, I. A. (2006). Informatsionnye sistemy v marketingovoy deyatel'nosti. Prikladnaya informatika, 3, 3–13.

Kaluzhskiy, M. L. (2013). Transformatsiya marketinga v elektronnoy kommertsii. Prakticheskiy marketing, 1, 4–16.

Haug, A., Graungaard Pedersen, S., Stentoft Arlbjorn, J. (2011). IT readiness in small and medium‐sized enterprises. Industrial Management & Data Systems, 111 (4), 490–508. doi: http://doi.org/10.1108/02635571111133515

Moreno, A. R., Dominquez, M. C. H., Egea, T. O. (2011). The infeunce of quality management on orientation to innovation in service firms. African Journal of Business Management, 5 (17), 8997–9006.

Potgieter, M., Jager, J. W. de, Heerden, N. H. van. (2013). An Innovative Marketing Information System: A Management Tool for South African Tour Operators. Procedia Social and Behavioral Sciences, 99, 733–741. doi: http://doi.org/10.1016/j.sbspro.2013.10.545

Zadorov, V. B., Kyivska, K. I. (2009). Kontseptsiia stvorennia suchasnykh informatsiinykh system marketynhu pidpryiemstv. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3 (2 (39)), 18–25. Available at: http://journals.uran.ua/eejet/article/view/20213

Zadorov, V. B., Vasil'ev, A. A. (2011). K razvitiyu kontseptsii "konfiguratorov" dlya postroeniya arkhitektury informatsionnykh tekhnologiy organizatsionnykh antropogennykh sistem. Upravlinnia rozvytkom skladnykh system, 6, 107–116.

Frolenko, O. M. (2014). Marketynhova informatsiina systema yak zasib realizatsii stratehichnoho potentsialu promyslovoho pidpryiemstva. Innovatsiina ekonomika, 6, 238–244.

Larka, L. S., Zhabska, O. V. (2015). Osoblyvosti provedennia marketynhovykh doslidzhen konkurentnoho seredovyshcha pidpryiemstva. Visnyk Natsionalnoho tekhnichnoho universytetu «Kharkivskyi politekhnichnyi instytut». Tematychnyi vypusk: Tekhnichnyi prohres i efektyvnist vyrobnytstva, 25 (1134), 34–38.


Пристатейная библиография ГОСТ


Котлер Ф., Келлер К. Л. Маркетинг менеджмент. Санкт-Петербург: Питер, 2014. 800 с.

Юрьев В. Н., Кульков И. А. Информационные системы в маркетинговой деятельности // Прикладная информатика. 2006. № 3. С. 3–13.

Калужский М. Л. Трансформация маркетинга в электронной коммерции // Практический маркетинг. 2013. № 1. С. 4–16.

Haug A., Graungaard Pederse S., Stentoft Arlbjorn J. IT readiness in small and medium‐sized enterprises // Industrial Management & Data Systems. 2011. Vol. 111, Issue 4. P. 490–508. doi: http://doi.org/10.1108/02635571111133515 

Moreno A. R., Dominquez M. C. H., Egea T. O. The infeunce of quality management on orientation to innovation in service firms // African Journal of Business Management. 2011. Vol. 5, Issue 17. P. 8997–9006.

Potgieter M., Jager J. W. de, Heerden N. H. van. An Innovative Marketing Information System: A Management Tool for South African Tour Operators // Procedia – Social and Behavioral Sciences. 2013. Vol. 99. P. 733–741. doi: http://doi.org/10.1016/j.sbspro.2013.10.545 

Задоров В. Б., Київська К. І. Концепція створення сучасних інформаційних систем маркетингу підприємств // Східно-Європейський журнал передових технологій. 2009. T. 3, № 2 (39). C. 18–25. URL: http://journals.uran.ua/eejet/article/view/20213

Задоров В. Б., Васильев A. A. К развитию концепции "конфигураторов" для построения архитектуры информационных технологий организационных антропогенных систем // Управління розвитком складних систем. 2011. № 6. С. 107–116.

Фроленко О. М. Маркетингова інформаційна система як засіб реалізації стратегічного потенціалу промислового підприємства // Інноваційна економіка. 2014. № 6. С. 238–244.

Ларка Л. С., Жабська О. В. Особливості проведення маркетингових досліджень конкурентного середовища підприємства // Вісник Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут». Тематичний випуск: Технічний прогрес і ефективність виробництва. 2015. № 25 (1134). С. 34–38.







Copyright (c) 2018 Ekaterina Kievskaya

Creative Commons License
Эта работа лицензирована Creative Commons Attribution 4.0 International License.

ISSN 2313-8416 (Online), ISSN 2313-6286 (Print)