Аналіз сучасних підходів до створення інформаційних систем маркетингу підприємств
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2018.145733Ключові слова:
інформаційні системи маркетингу, маркетингові дослідження, методологія ІСМ, управління підприємством, концепціяАнотація
В роботі обґрунтовується роль інформаційних систем маркетингу (ІСМ) в сучасному управлінні підприємством. Розглянуто основні елементи методології ІСМ, розкрито її сутність та визначено можливості її впровадження на практиці. Розроблено модель функціонування ІСМ та основні напрямки її оптимізації. Досліджено практичні аспекти реалізації та перспективи розвитку методології ІСМ в умовах сучасної української економіки
Посилання
Kotler, F., Keller, K. L. (2014). Marketing menedzhment. Saint Petersburg: Piter, 800.
Yur'ev, V. N., Kul'kov, I. A. (2006). Informatsionnye sistemy v marketingovoy deyatel'nosti. Prikladnaya informatika, 3, 3–13.
Kaluzhskiy, M. L. (2013). Transformatsiya marketinga v elektronnoy kommertsii. Prakticheskiy marketing, 1, 4–16.
Haug, A., Graungaard Pedersen, S., Stentoft Arlbjorn, J. (2011). IT readiness in small and medium‐sized enterprises. Industrial Management & Data Systems, 111 (4), 490–508. doi: http://doi.org/10.1108/02635571111133515
Moreno, A. R., Dominquez, M. C. H., Egea, T. O. (2011). The infeunce of quality management on orientation to innovation in service firms. African Journal of Business Management, 5 (17), 8997–9006.
Potgieter, M., Jager, J. W. de, Heerden, N. H. van. (2013). An Innovative Marketing Information System: A Management Tool for South African Tour Operators. Procedia – Social and Behavioral Sciences, 99, 733–741. doi: http://doi.org/10.1016/j.sbspro.2013.10.545
Zadorov, V. B., Kyivska, K. I. (2009). Kontseptsiia stvorennia suchasnykh informatsiinykh system marketynhu pidpryiemstv. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3 (2 (39)), 18–25. Available at: http://journals.uran.ua/eejet/article/view/20213
Zadorov, V. B., Vasil'ev, A. A. (2011). K razvitiyu kontseptsii "konfiguratorov" dlya postroeniya arkhitektury informatsionnykh tekhnologiy organizatsionnykh antropogennykh sistem. Upravlinnia rozvytkom skladnykh system, 6, 107–116.
Frolenko, O. M. (2014). Marketynhova informatsiina systema yak zasib realizatsii stratehichnoho potentsialu promyslovoho pidpryiemstva. Innovatsiina ekonomika, 6, 238–244.
Larka, L. S., Zhabska, O. V. (2015). Osoblyvosti provedennia marketynhovykh doslidzhen konkurentnoho seredovyshcha pidpryiemstva. Visnyk Natsionalnoho tekhnichnoho universytetu «Kharkivskyi politekhnichnyi instytut». Tematychnyi vypusk: Tekhnichnyi prohres i efektyvnist vyrobnytstva, 25 (1134), 34–38.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Ekaterina Kievskaya
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.