Аналіз сучасних підходів до створення інформаційних систем маркетингу підприємств

Autor

  • Ekaterina Kievskaya Київський національний університет будівництва і архітектури, пр. Повітрофлотський, 31, м. Київ, Україна, 03037, Uganda https://orcid.org/0000-0003-0906-1128

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2018.145733

Słowa kluczowe:

інформаційні системи маркетингу, маркетингові дослідження, методологія ІСМ, управління підприємством, концепція

Abstrakt

В роботі обґрунтовується роль інформаційних систем маркетингу (ІСМ) в сучасному управлінні підприємством. Розглянуто основні елементи методології ІСМ, розкрито її сутність та визначено можливості її впровадження на практиці. Розроблено модель функціонування ІСМ та основні напрямки її оптимізації. Досліджено практичні аспекти реалізації та перспективи розвитку методології ІСМ в умовах сучасної української економіки

Biogram autora

Ekaterina Kievskaya, Київський національний університет будівництва і архітектури, пр. Повітрофлотський, 31, м. Київ, Україна, 03037

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра інформаційних технологій

Bibliografia

Kotler, F., Keller, K. L. (2014). Marketing menedzhment. Saint Petersburg: Piter, 800.

Yur'ev, V. N., Kul'kov, I. A. (2006). Informatsionnye sistemy v marketingovoy deyatel'nosti. Prikladnaya informatika, 3, 3–13.

Kaluzhskiy, M. L. (2013). Transformatsiya marketinga v elektronnoy kommertsii. Prakticheskiy marketing, 1, 4–16.

Haug, A., Graungaard Pedersen, S., Stentoft Arlbjorn, J. (2011). IT readiness in small and medium‐sized enterprises. Industrial Management & Data Systems, 111 (4), 490–508. doi: http://doi.org/10.1108/02635571111133515

Moreno, A. R., Dominquez, M. C. H., Egea, T. O. (2011). The infeunce of quality management on orientation to innovation in service firms. African Journal of Business Management, 5 (17), 8997–9006.

Potgieter, M., Jager, J. W. de, Heerden, N. H. van. (2013). An Innovative Marketing Information System: A Management Tool for South African Tour Operators. Procedia Social and Behavioral Sciences, 99, 733–741. doi: http://doi.org/10.1016/j.sbspro.2013.10.545

Zadorov, V. B., Kyivska, K. I. (2009). Kontseptsiia stvorennia suchasnykh informatsiinykh system marketynhu pidpryiemstv. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3 (2 (39)), 18–25. Available at: http://journals.uran.ua/eejet/article/view/20213

Zadorov, V. B., Vasil'ev, A. A. (2011). K razvitiyu kontseptsii "konfiguratorov" dlya postroeniya arkhitektury informatsionnykh tekhnologiy organizatsionnykh antropogennykh sistem. Upravlinnia rozvytkom skladnykh system, 6, 107–116.

Frolenko, O. M. (2014). Marketynhova informatsiina systema yak zasib realizatsii stratehichnoho potentsialu promyslovoho pidpryiemstva. Innovatsiina ekonomika, 6, 238–244.

Larka, L. S., Zhabska, O. V. (2015). Osoblyvosti provedennia marketynhovykh doslidzhen konkurentnoho seredovyshcha pidpryiemstva. Visnyk Natsionalnoho tekhnichnoho universytetu «Kharkivskyi politekhnichnyi instytut». Tematychnyi vypusk: Tekhnichnyi prohres i efektyvnist vyrobnytstva, 25 (1134), 34–38.

##submission.downloads##

Opublikowane

2018-11-02

Numer

Dział

Technical Sciences