DOI: https://doi.org/10.15587/2313-8416.2019.164564

Аналіз психологічних умов сприйняття презентаційного матеріалу курсантами та офіцерами Національної гвардії України

Mykola Tovma

Аннотация


Виконано аналіз психологічних переваг використання мультимедійної презентації для офіцерів і курсантів Національної гвардії України, що дозволило окреслити позитивні сторони психологічного сприйняття матеріалу як для офіцерів і курсантів, так і для викладача. Проведено дослідження сценаріїв використання презентацій в процесі підготовки курсантів і офіцерів. Це дає змогу зосередити зусилля викладача на збереженні психологічних резервів з метою ефективної подачі матеріалу. Здійснено аналіз критеріїв оцінювання презентацій, який дозволяє найкраще психологічне сприйняття різнопланової інформації для всіх психотипів слухачів


Ключевые слова


мультимедійна презентація; Національна гвардія України; психологічне сприйняття; психологічні аспекти; курсант

Полный текст:

PDF (Українська)

Литература


Chi, Y.-L., Chen, T.-Y., Tsai, W.-T. (2014). Creating Individualized Learning Paths for Self-regulated Online Learners: An Ontology-Driven Approach. Lecture Notes in Computer Science, 546–555. doi: http://doi.org/10.1007/978-3-319-07308-8_52

Denoyelles, A., Raible, J., Seilhamer, R. (2015). Exploring Students' e-Textbook Practices in Higher Education. Louisville: EDUCAUSE Review, 26.

Garrido, A., Onaindia, E. (2013). Assembling Learning Objects for Personalized Learning: An AI Planning Perspective. IEEE Intelligent Systems, 28 (2), 64–73. doi: http://doi.org/10.1109/mis.2011.36

Jean-Louis, M. (2015). An Overview of Online Learning in Canada. Thunder Bay ON: Contact North, 234.

Karampiperis, P. (2005). Adaptive Learning Resources Sequencing in Educational Hypermedia Systems. Educational Technology & Society, 8 (4), 128–147.

Martin, B. R. (2016). Twenty challenges for innovation studies. Science and Public Policy, 43 (3), 432–450. doi: http://doi.org/10.1093/scipol/scv077

Naumenko, M., Hrabovskyi, Y. (2018). Elaboration of methodology for designing a publishing and printing web portal. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2 (2 (92)), 14–22. doi: http://doi.org/10.15587/1729-4061.2018.126305

Sursock, A. (2015). Trends 2015: Learning and Teaching in European Universities European University Association. Brussels: EUA, 128.

Chiu, T. K. F. (2016). Introducing electronic textbooks as daily-use technology in schools: A top-down adoption process. British Journal of Educational Technology, 48 (2), 524–537. doi: http://doi.org/10.1111/bjet.12432

Hrabovskyi, Y. (2018). Designing the intelligent user interface for electronic education support systems. ScienceRise, 11 (52), 36–39. doi: http://doi.org/10.15587/2313-8416.2018.147987


Пристатейная библиография ГОСТ


Chi Y.-L., Chen T.-Y., Tsai W.-T. Creating Individualized Learning Paths for Self-regulated Online Learners: An Ontology-Driven Approach // Lecture Notes in Computer Science. 2014. P. 546–555. doi: http://doi.org/10.1007/978-3-319-07308-8_52 

Denoyelles A., Raible J., Seilhamer R. Exploring Students' e-Textbook Practices in Higher Education. Louisville: EDUCAUSE Review, 2015. 26 р.

Garrido A., Onaindia E. Assembling Learning Objects for Personalized Learning: An AI Planning Perspective // IEEE Intelligent Systems. 2013. Vol. 28, Issue 2. P. 64–73. doi: http://doi.org/10.1109/mis.2011.36 

Jean-Louis M. An Overview of Online Learning in Canada. Thunder Bay ON: Contact North, 2015. 234 р.

Karampiperis P. Adaptive Learning Resources Sequencing in Educational Hypermedia Systems // Educational Technology & Society. 2005. Issue 8 (4). Р. 128–147.

Martin B. R. Twenty challenges for innovation studies // Science and Public Policy. 2016. Vol. 43, Issue 3. P. 432–450. doi: http://doi.org/10.1093/scipol/scv077 

Naumenko M., Hrabovskyi Y. Elaboration of methodology for designing a publishing and printing web portal // Eastern-European Journal of Enterprise Technologies. 2018. Vol. 2, Issue 2 (92). P. 14–22. doi: http://doi.org/10.15587/1729-4061.2018.126305 

Sursock A. Trends 2015: Learning and Teaching in European Universities European University Association. Brussels: EUA, 2015. 128 р.

Chiu T. K. F. Introducing electronic textbooks as daily-use technology in schools: A top-down adoption process // British Journal of Educational Technology. 2016. Vol. 48, Issue 2. P. 524–537. doi: http://doi.org/10.1111/bjet.12432 

Грабовський Є. М. Проектування інтелектуального користувацького інтерфейсу систем підтримки електронного навчання // ScienceRise. 2018. № 11 (52). С. 36–39. doi: http://doi.org/10.15587/2313-8416.2018.147987 







Copyright (c) 2019 Mykola Tovma

Creative Commons License
Эта работа лицензирована Creative Commons Attribution 4.0 International License.

ISSN 2313-8416 (Online), ISSN 2313-6286 (Print)