Аналіз психологічних умов сприйняття презентаційного матеріалу курсантами та офіцерами Національної гвардії України

Автор(и)

  • Mykola Tovma Національна академія Національної гвардії України майдан Захисників України, 3, м. Харків, Україна, 61001, Україна https://orcid.org/0000-0001-8814-9544

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2019.164564

Ключові слова:

мультимедійна презентація, Національна гвардія України, психологічне сприйняття, психологічні аспекти, курсант

Анотація

Виконано аналіз психологічних переваг використання мультимедійної презентації для офіцерів і курсантів Національної гвардії України, що дозволило окреслити позитивні сторони психологічного сприйняття матеріалу як для офіцерів і курсантів, так і для викладача. Проведено дослідження сценаріїв використання презентацій в процесі підготовки курсантів і офіцерів. Це дає змогу зосередити зусилля викладача на збереженні психологічних резервів з метою ефективної подачі матеріалу. Здійснено аналіз критеріїв оцінювання презентацій, який дозволяє найкраще психологічне сприйняття різнопланової інформації для всіх психотипів слухачів

Біографія автора

Mykola Tovma, Національна академія Національної гвардії України майдан Захисників України, 3, м. Харків, Україна, 61001

Кандидат психологічних наук, доцент

Кафедрa військово-соціального та психологічного забезпечення

Посилання

Chi, Y.-L., Chen, T.-Y., Tsai, W.-T. (2014). Creating Individualized Learning Paths for Self-regulated Online Learners: An Ontology-Driven Approach. Lecture Notes in Computer Science, 546–555. doi: http://doi.org/10.1007/978-3-319-07308-8_52

Denoyelles, A., Raible, J., Seilhamer, R. (2015). Exploring Students' e-Textbook Practices in Higher Education. Louisville: EDUCAUSE Review, 26.

Garrido, A., Onaindia, E. (2013). Assembling Learning Objects for Personalized Learning: An AI Planning Perspective. IEEE Intelligent Systems, 28 (2), 64–73. doi: http://doi.org/10.1109/mis.2011.36

Jean-Louis, M. (2015). An Overview of Online Learning in Canada. Thunder Bay ON: Contact North, 234.

Karampiperis, P. (2005). Adaptive Learning Resources Sequencing in Educational Hypermedia Systems. Educational Technology & Society, 8 (4), 128–147.

Martin, B. R. (2016). Twenty challenges for innovation studies. Science and Public Policy, 43 (3), 432–450. doi: http://doi.org/10.1093/scipol/scv077

Naumenko, M., Hrabovskyi, Y. (2018). Elaboration of methodology for designing a publishing and printing web portal. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2 (2 (92)), 14–22. doi: http://doi.org/10.15587/1729-4061.2018.126305

Sursock, A. (2015). Trends 2015: Learning and Teaching in European Universities European University Association. Brussels: EUA, 128.

Chiu, T. K. F. (2016). Introducing electronic textbooks as daily-use technology in schools: A top-down adoption process. British Journal of Educational Technology, 48 (2), 524–537. doi: http://doi.org/10.1111/bjet.12432

Hrabovskyi, Y. (2018). Designing the intelligent user interface for electronic education support systems. ScienceRise, 11 (52), 36–39. doi: http://doi.org/10.15587/2313-8416.2018.147987

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-04-30

Номер

Розділ

Військові науки