Аналіз психологічних умов сприйняття презентаційного матеріалу курсантами та офіцерами Національної гвардії України
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2019.164564Ключові слова:
мультимедійна презентація, Національна гвардія України, психологічне сприйняття, психологічні аспекти, курсантАнотація
Виконано аналіз психологічних переваг використання мультимедійної презентації для офіцерів і курсантів Національної гвардії України, що дозволило окреслити позитивні сторони психологічного сприйняття матеріалу як для офіцерів і курсантів, так і для викладача. Проведено дослідження сценаріїв використання презентацій в процесі підготовки курсантів і офіцерів. Це дає змогу зосередити зусилля викладача на збереженні психологічних резервів з метою ефективної подачі матеріалу. Здійснено аналіз критеріїв оцінювання презентацій, який дозволяє найкраще психологічне сприйняття різнопланової інформації для всіх психотипів слухачів
Посилання
Chi, Y.-L., Chen, T.-Y., Tsai, W.-T. (2014). Creating Individualized Learning Paths for Self-regulated Online Learners: An Ontology-Driven Approach. Lecture Notes in Computer Science, 546–555. doi: http://doi.org/10.1007/978-3-319-07308-8_52
Denoyelles, A., Raible, J., Seilhamer, R. (2015). Exploring Students' e-Textbook Practices in Higher Education. Louisville: EDUCAUSE Review, 26.
Garrido, A., Onaindia, E. (2013). Assembling Learning Objects for Personalized Learning: An AI Planning Perspective. IEEE Intelligent Systems, 28 (2), 64–73. doi: http://doi.org/10.1109/mis.2011.36
Jean-Louis, M. (2015). An Overview of Online Learning in Canada. Thunder Bay ON: Contact North, 234.
Karampiperis, P. (2005). Adaptive Learning Resources Sequencing in Educational Hypermedia Systems. Educational Technology & Society, 8 (4), 128–147.
Martin, B. R. (2016). Twenty challenges for innovation studies. Science and Public Policy, 43 (3), 432–450. doi: http://doi.org/10.1093/scipol/scv077
Naumenko, M., Hrabovskyi, Y. (2018). Elaboration of methodology for designing a publishing and printing web portal. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2 (2 (92)), 14–22. doi: http://doi.org/10.15587/1729-4061.2018.126305
Sursock, A. (2015). Trends 2015: Learning and Teaching in European Universities European University Association. Brussels: EUA, 128.
Chiu, T. K. F. (2016). Introducing electronic textbooks as daily-use technology in schools: A top-down adoption process. British Journal of Educational Technology, 48 (2), 524–537. doi: http://doi.org/10.1111/bjet.12432
Hrabovskyi, Y. (2018). Designing the intelligent user interface for electronic education support systems. ScienceRise, 11 (52), 36–39. doi: http://doi.org/10.15587/2313-8416.2018.147987
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Mykola Tovma
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.