Аналіз психологічних умов сприйняття презентаційного матеріалу курсантами та офіцерами Національної гвардії України

Авторы

  • Mykola Tovma Национальная академия Национальной гвардии Украины пл. Защитников Украины, 3, г. Харьков, Украина, 61001, Ukraine https://orcid.org/0000-0001-8814-9544

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2019.164564

Ключевые слова:

мультимедійна презентація, Національна гвардія України, психологічне сприйняття, психологічні аспекти, курсант

Аннотация

Виконано аналіз психологічних переваг використання мультимедійної презентації для офіцерів і курсантів Національної гвардії України, що дозволило окреслити позитивні сторони психологічного сприйняття матеріалу як для офіцерів і курсантів, так і для викладача. Проведено дослідження сценаріїв використання презентацій в процесі підготовки курсантів і офіцерів. Це дає змогу зосередити зусилля викладача на збереженні психологічних резервів з метою ефективної подачі матеріалу. Здійснено аналіз критеріїв оцінювання презентацій, який дозволяє найкраще психологічне сприйняття різнопланової інформації для всіх психотипів слухачів

Биография автора

Mykola Tovma, Национальная академия Национальной гвардии Украины пл. Защитников Украины, 3, г. Харьков, Украина, 61001

Кандидат психологических наук, доцент

Кафедрa военно-социального и психологического обеспечения

Библиографические ссылки

Chi, Y.-L., Chen, T.-Y., Tsai, W.-T. (2014). Creating Individualized Learning Paths for Self-regulated Online Learners: An Ontology-Driven Approach. Lecture Notes in Computer Science, 546–555. doi: http://doi.org/10.1007/978-3-319-07308-8_52

Denoyelles, A., Raible, J., Seilhamer, R. (2015). Exploring Students' e-Textbook Practices in Higher Education. Louisville: EDUCAUSE Review, 26.

Garrido, A., Onaindia, E. (2013). Assembling Learning Objects for Personalized Learning: An AI Planning Perspective. IEEE Intelligent Systems, 28 (2), 64–73. doi: http://doi.org/10.1109/mis.2011.36

Jean-Louis, M. (2015). An Overview of Online Learning in Canada. Thunder Bay ON: Contact North, 234.

Karampiperis, P. (2005). Adaptive Learning Resources Sequencing in Educational Hypermedia Systems. Educational Technology & Society, 8 (4), 128–147.

Martin, B. R. (2016). Twenty challenges for innovation studies. Science and Public Policy, 43 (3), 432–450. doi: http://doi.org/10.1093/scipol/scv077

Naumenko, M., Hrabovskyi, Y. (2018). Elaboration of methodology for designing a publishing and printing web portal. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2 (2 (92)), 14–22. doi: http://doi.org/10.15587/1729-4061.2018.126305

Sursock, A. (2015). Trends 2015: Learning and Teaching in European Universities European University Association. Brussels: EUA, 128.

Chiu, T. K. F. (2016). Introducing electronic textbooks as daily-use technology in schools: A top-down adoption process. British Journal of Educational Technology, 48 (2), 524–537. doi: http://doi.org/10.1111/bjet.12432

Hrabovskyi, Y. (2018). Designing the intelligent user interface for electronic education support systems. ScienceRise, 11 (52), 36–39. doi: http://doi.org/10.15587/2313-8416.2018.147987

Опубликован

2019-04-30

Выпуск

Раздел

Военные науки