Аналіз психологічних умов сприйняття презентаційного матеріалу курсантами та офіцерами Національної гвардії України

Auteurs-es

  • Mykola Tovma Національна академія Національної гвардії України майдан Захисників України, 3, м. Харків, Україна, 61001, Ukraine https://orcid.org/0000-0001-8814-9544

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2019.164564

Mots-clés :

мультимедійна презентація, Національна гвардія України, психологічне сприйняття, психологічні аспекти, курсант

Résumé

Виконано аналіз психологічних переваг використання мультимедійної презентації для офіцерів і курсантів Національної гвардії України, що дозволило окреслити позитивні сторони психологічного сприйняття матеріалу як для офіцерів і курсантів, так і для викладача. Проведено дослідження сценаріїв використання презентацій в процесі підготовки курсантів і офіцерів. Це дає змогу зосередити зусилля викладача на збереженні психологічних резервів з метою ефективної подачі матеріалу. Здійснено аналіз критеріїв оцінювання презентацій, який дозволяє найкраще психологічне сприйняття різнопланової інформації для всіх психотипів слухачів

Biographie de l'auteur-e

Mykola Tovma, Національна академія Національної гвардії України майдан Захисників України, 3, м. Харків, Україна, 61001

Кандидат психологічних наук, доцент

Кафедрa військово-соціального та психологічного забезпечення

Références

Chi, Y.-L., Chen, T.-Y., Tsai, W.-T. (2014). Creating Individualized Learning Paths for Self-regulated Online Learners: An Ontology-Driven Approach. Lecture Notes in Computer Science, 546–555. doi: http://doi.org/10.1007/978-3-319-07308-8_52

Denoyelles, A., Raible, J., Seilhamer, R. (2015). Exploring Students' e-Textbook Practices in Higher Education. Louisville: EDUCAUSE Review, 26.

Garrido, A., Onaindia, E. (2013). Assembling Learning Objects for Personalized Learning: An AI Planning Perspective. IEEE Intelligent Systems, 28 (2), 64–73. doi: http://doi.org/10.1109/mis.2011.36

Jean-Louis, M. (2015). An Overview of Online Learning in Canada. Thunder Bay ON: Contact North, 234.

Karampiperis, P. (2005). Adaptive Learning Resources Sequencing in Educational Hypermedia Systems. Educational Technology & Society, 8 (4), 128–147.

Martin, B. R. (2016). Twenty challenges for innovation studies. Science and Public Policy, 43 (3), 432–450. doi: http://doi.org/10.1093/scipol/scv077

Naumenko, M., Hrabovskyi, Y. (2018). Elaboration of methodology for designing a publishing and printing web portal. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2 (2 (92)), 14–22. doi: http://doi.org/10.15587/1729-4061.2018.126305

Sursock, A. (2015). Trends 2015: Learning and Teaching in European Universities European University Association. Brussels: EUA, 128.

Chiu, T. K. F. (2016). Introducing electronic textbooks as daily-use technology in schools: A top-down adoption process. British Journal of Educational Technology, 48 (2), 524–537. doi: http://doi.org/10.1111/bjet.12432

Hrabovskyi, Y. (2018). Designing the intelligent user interface for electronic education support systems. ScienceRise, 11 (52), 36–39. doi: http://doi.org/10.15587/2313-8416.2018.147987

Publié-e

2019-04-30

Numéro

Rubrique

Military