DOI: https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.41394

Маркетингове управління навчальною діяльністю інститутів післядипломної педагогічної освіти

Зоя Вікторівна Рябова

Аннотация


У статті обґрунтовується необхідність використання маркетингу в освіті; дається визначення маркетингового управління навчальною діяльністю інституту післядипломної педагогічної освіти, як технології управління навчальним закладом; розкриваються механізми визначення ринкових сегментів; наводиться характеристика маркетингової діяльності керівника навчального закладу системи післядипломної педагогічної освіти; обґрунтовується необхідність створення маркетингового середовища навчального закладу


Ключевые слова


маркетингове управління в освіті; ринок освітніх послуг; сегментація; маркетинг-мікс

Полный текст:

PDF (Українська)

Литература


Yel'nykova, G. V. (1999). Naukovi osnovy rozvytku upravlinnya zahal'noyu seredn'oyu osvitoyu v rehioni : monohrafiya. Kiev: DAKKO, 303.

Zahal'ni vidomosti pro pisliadyplomnu osvitu. Available at: http://mon.gov.ua/index.php/ua/116-vishcha/4396-zagalni-vidomosti-pro-pislyadiplomnu-osvitu-

Olijnyk, V. V. (2013). Vidkryta pisliadyplomna pedahohichna osvita i dystantsijne navchannia v zapytannia i vidpovidiakh. NAPN Ukrainy, Un-t menedzh. osvity. Kiev: «A.S.K.», 312.

Kotler, F., Foks, F. A. (2011). Stratehichnyy marketynh dlya navchal'nykh zakladiv. Kiev: UAM, Vyd. Khimdzhest, 580.

Ryabova, Z. V. (2012). Teoretyko-metodolohichni zasady marketynhovoho upravlinnia navchal'noiu diial'nistiu instytutiv pisliadyplomnoi pedahohichnoi osvity. Elektronne naukove fakhove vydannia «Teoriia ta metodyka upravlinnia osvitoiu», 9. Available at: http://umo.edu.ua/katalog/692-elektronne-naukove-fahove-vydannja-qteorija-ta-metodyka-upravlinnja-osvitojuq-vypusk-9-2012

Bratanich, B. V. (2006). Marketynh v osviti iak predmet filosofs'koho analizu : avtoref. dys. na zdobuttia nauk. stupenia doktora filosofs'kykh nauk. Kiev: Instytut vyschoi osvity APN Ukrainy, 20.


Пристатейная библиография ГОСТ


1. Єльникова, Г. В. Наукові основи розвитку управління загальною середньою освітою в регіоні [Текст]: монографія / Г. В. Єльникова. – К. : ДАККО, 1999. – 303 с.

2. Загальні відомості про післядипломну освіту [Електронний ресурс] / Режим доступу: http://mon.gov.ua/index.php/ua/116-vishcha/4396-zagalnі-vіdomostі-pro-pіslyadiplomnu-osvіtu-

3. Олійник, В. В. «Відкрита післядипломна педагогічна освіта і дистанційне навчання в запитання і відповідях» [Текст] / В. В. Олійник. – НАПН України, Ун-т менедж. освіти. – К. : «А.С.К.», 2013. – 312 с.

4. Котлер, Ф. Стратегічний маркетинг для навчальних закладів [Текст] / Ф. Котлер, Карен Ф. А. Фокс; пер. с англ. – К.: УАМ, Вид. Хімджест, 2011. – 580 с.

5. Рябова, З. В. Теоретико-методологічні засади маркетингового управління навчальною діяльністю інститутів післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / З. В. Рябова // Електронне наукове фахове видання «Теорія та методика управління освітою». ‑ 2012. ‑ № 9. – Режим доступу: http://umo.edu.ua/katalog/692-elektronne-naukove-fahove-vydannja-qteorija-ta-metodyka-upravlinnja-osvitojuq-vypusk-9-2012

6. Братаніч, Б. В. Маркетинг в освіті як предмет філософського аналізу [Текст]: автореф. дис. ... д-р філос. наук / Б. В. Братаніч. – К. : Інститут вищої освіти АПН України, 2006. – 20 с.







Copyright (c) 2015 Зоя Вікторівна Рябова

Creative Commons License
Эта работа лицензирована Creative Commons Attribution 4.0 International License.

ISSN 2313-8416 (Online), ISSN 2313-6286 (Print)