Маркетингове управління навчальною діяльністю інститутів післядипломної педагогічної освіти
DOI :
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.41394Mots-clés :
маркетингове управління в освіті, ринок освітніх послуг, сегментація, маркетинг-міксRésumé
У статті обґрунтовується необхідність використання маркетингу в освіті; дається визначення маркетингового управління навчальною діяльністю інституту післядипломної педагогічної освіти, як технології управління навчальним закладом; розкриваються механізми визначення ринкових сегментів; наводиться характеристика маркетингової діяльності керівника навчального закладу системи післядипломної педагогічної освіти; обґрунтовується необхідність створення маркетингового середовища навчального закладу
Références
Yel'nykova, G. V. (1999). Naukovi osnovy rozvytku upravlinnya zahal'noyu seredn'oyu osvitoyu v rehioni : monohrafiya. Kiev: DAKKO, 303.
Zahal'ni vidomosti pro pisliadyplomnu osvitu. Available at: http://mon.gov.ua/index.php/ua/116-vishcha/4396-zagalni-vidomosti-pro-pislyadiplomnu-osvitu-
Olijnyk, V. V. (2013). Vidkryta pisliadyplomna pedahohichna osvita i dystantsijne navchannia v zapytannia i vidpovidiakh. NAPN Ukrainy, Un-t menedzh. osvity. Kiev: «A.S.K.», 312.
Kotler, F., Foks, F. A. (2011). Stratehichnyy marketynh dlya navchal'nykh zakladiv. Kiev: UAM, Vyd. Khimdzhest, 580.
Ryabova, Z. V. (2012). Teoretyko-metodolohichni zasady marketynhovoho upravlinnia navchal'noiu diial'nistiu instytutiv pisliadyplomnoi pedahohichnoi osvity. Elektronne naukove fakhove vydannia «Teoriia ta metodyka upravlinnia osvitoiu», 9. Available at: http://umo.edu.ua/katalog/692-elektronne-naukove-fahove-vydannja-qteorija-ta-metodyka-upravlinnja-osvitojuq-vypusk-9-2012
Bratanich, B. V. (2006). Marketynh v osviti iak predmet filosofs'koho analizu : avtoref. dys. na zdobuttia nauk. stupenia doktora filosofs'kykh nauk. Kiev: Instytut vyschoi osvity APN Ukrainy, 20.
Téléchargements
Publié-e
Numéro
Rubrique
Licence
(c) Tous droits réservés Зоя Вікторівна Рябова 2015
Cette œuvre est sous licence Creative Commons Attribution 4.0 International.
Our journal abides by the Creative Commons CC BY copyright rights and permissions for open access journals.
Authors, who are published in this journal, agree to the following conditions:
1. The authors reserve the right to authorship of the work and pass the first publication right of this work to the journal under the terms of a Creative Commons CC BY, which allows others to freely distribute the published research with the obligatory reference to the authors of the original work and the first publication of the work in this journal.
2. The authors have the right to conclude separate supplement agreements that relate to non-exclusive work distribution in the form in which it has been published by the journal (for example, to upload the work to the online storage of the journal or publish it as part of a monograph), provided that the reference to the first publication of the work in this journal is included.