Маркетингове управління навчальною діяльністю інститутів післядипломної педагогічної освіти
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.41394Ключевые слова:
маркетингове управління в освіті, ринок освітніх послуг, сегментація, маркетинг-міксАннотация
У статті обґрунтовується необхідність використання маркетингу в освіті; дається визначення маркетингового управління навчальною діяльністю інституту післядипломної педагогічної освіти, як технології управління навчальним закладом; розкриваються механізми визначення ринкових сегментів; наводиться характеристика маркетингової діяльності керівника навчального закладу системи післядипломної педагогічної освіти; обґрунтовується необхідність створення маркетингового середовища навчального закладу
Библиографические ссылки
Yel'nykova, G. V. (1999). Naukovi osnovy rozvytku upravlinnya zahal'noyu seredn'oyu osvitoyu v rehioni : monohrafiya. Kiev: DAKKO, 303.
Zahal'ni vidomosti pro pisliadyplomnu osvitu. Available at: http://mon.gov.ua/index.php/ua/116-vishcha/4396-zagalni-vidomosti-pro-pislyadiplomnu-osvitu-
Olijnyk, V. V. (2013). Vidkryta pisliadyplomna pedahohichna osvita i dystantsijne navchannia v zapytannia i vidpovidiakh. NAPN Ukrainy, Un-t menedzh. osvity. Kiev: «A.S.K.», 312.
Kotler, F., Foks, F. A. (2011). Stratehichnyy marketynh dlya navchal'nykh zakladiv. Kiev: UAM, Vyd. Khimdzhest, 580.
Ryabova, Z. V. (2012). Teoretyko-metodolohichni zasady marketynhovoho upravlinnia navchal'noiu diial'nistiu instytutiv pisliadyplomnoi pedahohichnoi osvity. Elektronne naukove fakhove vydannia «Teoriia ta metodyka upravlinnia osvitoiu», 9. Available at: http://umo.edu.ua/katalog/692-elektronne-naukove-fahove-vydannja-qteorija-ta-metodyka-upravlinnja-osvitojuq-vypusk-9-2012
Bratanich, B. V. (2006). Marketynh v osviti iak predmet filosofs'koho analizu : avtoref. dys. na zdobuttia nauk. stupenia doktora filosofs'kykh nauk. Kiev: Instytut vyschoi osvity APN Ukrainy, 20.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2015 Зоя Вікторівна Рябова
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.
Наше издание использует положения об авторских правах Creative Commons CC BY для журналов открытого доступа.
Авторы, которые публикуются в этом журнале, соглашаются со следующими условиями:
1. Авторы оставляют за собой право на авторство своей работы и передают журналу право первой публикации этой работы на условиях лицензии Creative Commons CC BY, которая позволяет другим лицам свободно распространять опубликованную работу с обязательной ссылкой на авторов оригинальной работы и первую публикацию работы в этом журнале.
2. Авторы имеют право заключать самостоятельные дополнительные соглашения, которые касаются неэксклюзивного распространения работы в том виде, в котором она была опубликована этим журналом (например, размещать работу в электронном хранилище учреждения или публиковать в составе монографии), при условии сохранения ссылки на первую публикацию работы в этом журнале .