Маркетингове управління навчальною діяльністю інститутів післядипломної педагогічної освіти

Автор(и)

  • Зоя Вікторівна Рябова ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України вул. Артема, 52-А, м. Київ, Україна, 04053, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.41394

Ключові слова:

маркетингове управління в освіті, ринок освітніх послуг, сегментація, маркетинг-мікс

Анотація

У статті обґрунтовується необхідність використання маркетингу в освіті; дається визначення маркетингового управління навчальною діяльністю інституту післядипломної педагогічної освіти, як технології управління навчальним закладом; розкриваються механізми визначення ринкових сегментів; наводиться характеристика маркетингової діяльності керівника навчального закладу системи післядипломної педагогічної освіти; обґрунтовується необхідність створення маркетингового середовища навчального закладу

Біографія автора

Зоя Вікторівна Рябова, ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України вул. Артема, 52-А, м. Київ, Україна, 04053

Доктор педагогічних наук, професор

Кафедра управління навчальним закладом і педагогіки вищої школи

Посилання

Yel'nykova, G. V. (1999). Naukovi osnovy rozvytku upravlinnya zahal'noyu seredn'oyu osvitoyu v rehioni : monohrafiya. Kiev: DAKKO, 303.

Zahal'ni vidomosti pro pisliadyplomnu osvitu. Available at: http://mon.gov.ua/index.php/ua/116-vishcha/4396-zagalni-vidomosti-pro-pislyadiplomnu-osvitu-

Olijnyk, V. V. (2013). Vidkryta pisliadyplomna pedahohichna osvita i dystantsijne navchannia v zapytannia i vidpovidiakh. NAPN Ukrainy, Un-t menedzh. osvity. Kiev: «A.S.K.», 312.

Kotler, F., Foks, F. A. (2011). Stratehichnyy marketynh dlya navchal'nykh zakladiv. Kiev: UAM, Vyd. Khimdzhest, 580.

Ryabova, Z. V. (2012). Teoretyko-metodolohichni zasady marketynhovoho upravlinnia navchal'noiu diial'nistiu instytutiv pisliadyplomnoi pedahohichnoi osvity. Elektronne naukove fakhove vydannia «Teoriia ta metodyka upravlinnia osvitoiu», 9. Available at: http://umo.edu.ua/katalog/692-elektronne-naukove-fahove-vydannja-qteorija-ta-metodyka-upravlinnja-osvitojuq-vypusk-9-2012

Bratanich, B. V. (2006). Marketynh v osviti iak predmet filosofs'koho analizu : avtoref. dys. na zdobuttia nauk. stupenia doktora filosofs'kykh nauk. Kiev: Instytut vyschoi osvity APN Ukrainy, 20.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-04-24

Номер

Розділ

Педагогічні науки