Маркетингове управління навчальною діяльністю інститутів післядипломної педагогічної освіти
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.41394Ключові слова:
маркетингове управління в освіті, ринок освітніх послуг, сегментація, маркетинг-міксАнотація
У статті обґрунтовується необхідність використання маркетингу в освіті; дається визначення маркетингового управління навчальною діяльністю інституту післядипломної педагогічної освіти, як технології управління навчальним закладом; розкриваються механізми визначення ринкових сегментів; наводиться характеристика маркетингової діяльності керівника навчального закладу системи післядипломної педагогічної освіти; обґрунтовується необхідність створення маркетингового середовища навчального закладу
Посилання
Yel'nykova, G. V. (1999). Naukovi osnovy rozvytku upravlinnya zahal'noyu seredn'oyu osvitoyu v rehioni : monohrafiya. Kiev: DAKKO, 303.
Zahal'ni vidomosti pro pisliadyplomnu osvitu. Available at: http://mon.gov.ua/index.php/ua/116-vishcha/4396-zagalni-vidomosti-pro-pislyadiplomnu-osvitu-
Olijnyk, V. V. (2013). Vidkryta pisliadyplomna pedahohichna osvita i dystantsijne navchannia v zapytannia i vidpovidiakh. NAPN Ukrainy, Un-t menedzh. osvity. Kiev: «A.S.K.», 312.
Kotler, F., Foks, F. A. (2011). Stratehichnyy marketynh dlya navchal'nykh zakladiv. Kiev: UAM, Vyd. Khimdzhest, 580.
Ryabova, Z. V. (2012). Teoretyko-metodolohichni zasady marketynhovoho upravlinnia navchal'noiu diial'nistiu instytutiv pisliadyplomnoi pedahohichnoi osvity. Elektronne naukove fakhove vydannia «Teoriia ta metodyka upravlinnia osvitoiu», 9. Available at: http://umo.edu.ua/katalog/692-elektronne-naukove-fahove-vydannja-qteorija-ta-metodyka-upravlinnja-osvitojuq-vypusk-9-2012
Bratanich, B. V. (2006). Marketynh v osviti iak predmet filosofs'koho analizu : avtoref. dys. na zdobuttia nauk. stupenia doktora filosofs'kykh nauk. Kiev: Instytut vyschoi osvity APN Ukrainy, 20.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Зоя Вікторівна Рябова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.