Інфографіка як ефективний засіб формування цифрової компетентності учнів середньої школи
DOI:
https://doi.org/10.31865/2709-840002020222554Анотація
У статті розглядаються аспекти проблеми формування цифрової компетентності учнів. Звертається увага на те, що під час візуалізації з використанням мультимедійних технологій реалізується основний дидактичний принцип наочності. Зазначено, що ефективним засобом візуалізації матеріалів у середній школі є інфографіка. Наведено типи візуалізаційних категорій (часові ряди, розподіл імовірностей, карти й картограми, ієрархія, мережа). Вказано сервіси для створення інфографіки (Piktochart, Visual.ly, Many Eyes).##submission.downloads##
Опубліковано
2020-12-04
Як цитувати
Топольник, Я., & Дзина, Л. (2020). Інфографіка як ефективний засіб формування цифрової компетентності учнів середньої школи. Технології електронного навчання, 4, 63–66. https://doi.org/10.31865/2709-840002020222554
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Технології електронного навчання
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.