Інфографіка як ефективний засіб формування цифрової компетентності учнів середньої школи

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31865/2709-840002020222554

Анотація

У статті розглядаються аспекти проблеми формування цифрової компетентності учнів. Звертається увага на те, що під час візуалізації з використанням мультимедійних технологій реалізується основний дидактичний принцип наочності. Зазначено, що ефективним засобом візуалізації матеріалів у середній школі є інфографіка. Наведено типи візуалізаційних категорій (часові ряди, розподіл імовірностей, карти й картограми, ієрархія, мережа). Вказано сервіси для створення інфографіки (Piktochart, Visual.ly, Many Eyes).

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-12-04

Як цитувати

Топольник, Я., & Дзина, Л. (2020). Інфографіка як ефективний засіб формування цифрової компетентності учнів середньої школи. Технології електронного навчання, 4, 63–66. https://doi.org/10.31865/2709-840002020222554

Номер

Розділ

Статті