Екологічний проект в рідному населеному пункті як метод у екологічній освіті

Автор(и)

  • Ala Donica Педагогічний державний університет«Ion Creangă», Moldova, Republic of

Ключові слова:

екологічна освіта, охорона навколишнього середовища

Анотація

Мета: поєднати компоненти навколишнього середовища, суспільства, економіки й освіта з формуванням і розвитком почуття патріотизму через екологічний проект в порядку індивідуальної роботи для студентів, яка включає вивчення екологічних проблем в їх рідних селах. Методи: екологічний проект, методи усної комунікації, методи письмової комунікації, методи прямого систематичного дослідження реальності, методи роботи в полі, лабораторні методи дослідження, аналітичний метод, історичний метод, систематичний метод вивчення навколишнього середовища та ін. Результати: на факультеті історії та географії, Державного педагогічного університету ім. І. Крянге, в курсі «Охорона навколишнього середовища», в освітніх цілях для студентів застосований новий метод - екологічний проект, що виконується студентами під керівництвом викладачів. В ході виконання цього проекту студент проводить дослідження екологічних проблем і питань безпосередньо на території свого рідного села. На підставі екологічного проекту «Я тут живу» місцеві жителі - студенти - можуть більш активно брати участь в охороні природи і навколишнього середовища свого рідного села. Таким чином, розвивається почуття патріотизму. Крім того, в рамках екологічного проекту пропонується інтегрувати екологічні знання з різних університетських курсів, раніше вивчалися в рамках географічних спеціальностей університету.

Біографія автора

Ala Donica, Педагогічний державний університет«Ion Creangă»

Dr.

Посилання

Codul Educaţiei al Republicii Moldova. COD Nr. 152 din 17.07.2014. http://lex.justice.md/md/355156/

e2. Donica A. (2013). Ecological aspects of education in the recognition of landscape/ environmental values. International Scientific Conference "Modern Problems of Geography” Dedicated to the 80th Anniversary of the foundation of the Institute of Geography Ivane Javakhishvili Tbilisi State University, Vakhushti Bagrationi Institute of Geography, Nr.5(84). P.280-285.

Education for Sustainable Development in Biosphere Reserves and other Designated Areas – A Resource Book for Educators in South-Eastern Europe and the Mediterranean (2013). United Nations Cultural Organization. Venice Office. Man and the Biosphere Programme. 258p.

Educație ecologică și de protecție a mediului. Ghid metodologic pentru cadrele didactice și învățământ gimnazial (2007). Coord. Roșu E. Ministerul Educației, Cercetării și Tineretului. Chisinau. 129 p.

Isac A., Cantaragiu Iu., (2013). Promovarea educației ecologice și educației pentru dezvoltarea durabilă în Republica Moldova (în școli, gimnazii și licee). Raport de evaluare. Centrul național de Mediu. Chișinău. 98p.

Planul - cadru pentru învăţământul primar, gimnazial şi liceal pe anul de studii 2014-2015 (2014). Ministerul Educaţiei al Republicii Moldova. Chişinău. 56p.

Proiectul Legii Protecția mediului http://www.particip.gov.md/proiectview.php?l=ro&idd=1618

Proiectul Strategiei “Educaţia 2020”: http://particip.gov.md/public/documente/137/ro_427_Proiectul-Strategiei-Sectoriale-de-Dezvoltare-Educatia-2020.pdf

Natura - dascăl pentru dascăli. Metode educative pentru promovarea rețelei Natura 2000 (2012). Asociatia Grupul Milvus. Târgu Mureș. 159 p.

Strategia de mediu pentru anii 2014-2023 și a Planului de Acțiuni pentru implementarea acesteia (2014). Ministerul Mediului al Republicii Moldova, Chișinău. 90 p.

##submission.downloads##