ЛІНГВІСТИЧНІ ЗАДАЧІ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ВНУТРІШНЬОЇ МОТИВАЦІЇ ВТОРИННОЇ МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ

Автор(и)

  • Галина Ярова Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.17721/2663-0303.2017.1.08

Ключові слова:

самодостатні лінгвістичні задачі, вторинна мовна особистість, внутрішня мотивація оволодіння іноземними мовами, лінгвопізнавальна мотивація, металінгвістичне аргументування, професійна підготовка педагогів-філологів

Анотація

У статті висвітлюється роль і місце самодостатніх лінгвістичних задач як ефективного інструмента під­вищення внутрішньої мотивації вторинної мовної особистості, зокрема в процесі професійної підготовки педаго­гів-філологів, мовознавців, перекладачів. Наведено приклади різних за змістом задач, які можуть використовува­тись в навчальному процесі, з можливими варіантами їх розв’язання і коротким описом їх дидактичного потенціалу.


https://doi.org/10.17721/2663-0303.2017.1.08

Біографія автора

Галина Ярова, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

кандидат педагогічних наук, доцент,

кафедра методики викладання української та іноземних мов та літератур, Інститут філології

 

Посилання

Gleason H. A. Workbook in descriptive linguistics. – N.Y., 1955.

Lingvisticheskie zadachi turnira im. M.V. Lomonosova s resheniyami (1994-1999) / Sost.red. E.V. Muravenko. – M.: «Atlasy avtomobiley». 1999. – 48 s.

Lingvisticheskie zadachi: Posobie dlya uchashchikhsya starshikh klassov / V.M. Alpatov, A.D. Venttsel’, B.Yu. Gorodetskiy i dr. – M.: Prosveshchenie, 1983. – 223 s.

Metodika navchannya іnozemnikh mov u serednіkh navchal’nikh zakladakh: Pіdruchnik. – K.:Lenvіt, 1999. – 320 s.

Metodika obucheniya inostrannym yazykam v sredney shkole / G.V. Rogova, F.M. Rabinovich, T.E. Sakharova. – M.: Prosveshchenie, 1991. – 287 s.

Nastol’naya kniga prepodavatelya inostrannogo yazyka: Sprav. posobie / E.A. Maslyko, P.K. Babinskaya, A.F. Bud’ko i dr. – Minsk : Vysheyshaya shkola, 1992. – 445 s.

Osnovi formuvannya іnshomovnoї komunіkativnoї kompetentsії u serednіy zagal’noosvіtnіy shkolі: Navch. posіb. dlya studentіv pedagogіchnikh navchal’nikh zakladіv ( za spetsyu «Іnozemna mova») / Kol.avt. pіd kerіvnitstvom prof.. P.O.Bekha. – K. : TOV «Vol’f», 2009. – 292 s.

Passov E.I. Kommunikativnyy metod obucheniya inoyazychnomu govoreniyu. – M.: Prosveshchenie, 1991. – 287 s.

Puzzles in Logic, Languages and Computation: The Green Book / Dragomir Radev, editor. Berlin, Heidelberg: Springer-Verlag, 2013.

Puzzles in Logic, Languages and Computation : The Red Book / Dragomir Radev, editor. Berlin, Heidelberg: Springer-Verlag, 2013.

Rosita Rindler Schjerve and Eva Vetter. European Multilingualism: Current Perspectives and Challenges – Multilingual Matters. Bristol, Buffulo, Toronto, 2012. – 206 p. Web. 20 Jan. 2017

Sravnitel’no-istoricheskoe yazykoznanie: Uchebnik dlya stud. vyssh. ucheb. zavedeniy / S.A.Burlak, S.A.Starostin. – M.: Izdatel’skiy tsentr «Akademiya», 2005. – 432 s.

Stikhi matushki Gusyni. Sbornik / Sost. N. M. Demurova. Na angl. yaz. s izbrannymi russkimi perevodami. – M.: Raduga, 1988. – 684 s.

Stronin M.R. Obuchayushchie igry na uroke angliyskogo yazyka. – M.: Prosveshchenie, 1981. – 112 s.

Svarennyy shaman, lzhivaya rabynya i drugie: 75 zadach po fol’kloristike, antropologii, sotsiolingvistike / Sost. A.S. Arkhipova, S.A. Burlak, I.B. Itkin, S.Yu. Neklyudov, O.B. Khristoforova. – M: RGGU, 2010. – 200 s.

Ukraїns’ka mova yak іnozemna : problemi metodiki vikladannya. Zbіrnik materіalіv Mіzhnarodnoї naukovoї konferentsії (Yalta. Veresen’ 1993) . – L’vіv: Kamenyar, 1994.

Yazyk v zadachakh: Zadachi na slavyanskie yazyki. – «Russkiy yazyk». Ezhenedel’noe prilozhenie k gazete «Pervoe sentyabrya» № 20 (92), may 1997. – S. 16.

Zadachi po lingvistike: Ucheb. posobie / M.E.Alekseev, V.I. Belikov, S.M. Evgrafova, A.N. Zhurinskiy, E.V. Muravenko. – M.: RGGU, 1991. – 105 s.

Zhurinskiy A.N. Lingvistika v zadachakh. Usloviya, resheniya, kommentarii / Sost. E.V.Muravenko. – M.: Indrik, – 1995. – 208 s.

Zhurinskiy A.N. Slovo, bukva, chislo: Obsuzhdenie samodostatochnykh lingvisticheskikh zadach s razborom sta obraztsov zhanra. – M.: Nauka, 1993. – 192 s.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-11-20

Як цитувати

Ярова, Г. (2017). ЛІНГВІСТИЧНІ ЗАДАЧІ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ВНУТРІШНЬОЇ МОТИВАЦІЇ ВТОРИННОЇ МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ. ARS LINGUODIDACTICAE, (1), 48–56. https://doi.org/10.17721/2663-0303.2017.1.08

Номер

Розділ

НАУКОВІ СТАТТІ