Навчання та оцінювання англійського інтегрованого аудіювання й письма у старшій школі: лінгводидактичні переваги й труднощі

Автор(и)

  • Юлія Лавренчук Інститут філології, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Україна https://orcid.org/0000-0002-1528-9439
  • Тамара Кавицька Інститут філології, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Україна https://orcid.org/0000-0003-3646-618X

DOI:

https://doi.org/10.17721/2663-0303.2021.8.03

Ключові слова:

англійське інтегроване аудіювання й письмо, когнітивні особливості інтегрованого аудіювання й письма, старша школа

Анотація

У статті розглянуті особливості навчання англійського інтегрованого аудіювання й письма у старшій школі. Під час опрацювання наукової літератури було з’ясовано, що когнітивні процеси, задіяні у ході зазначеного виду письма, є складнішими, ніж ті, що задіяні під час неінтегрованого письма, що і зумовлює необхідність переосмислення методологічних засад навчання та оцінювання інтегрованих умінь аудіювання й письма у відповідності з його особливостями. Висвітлено лінгводидактичні переваги та труднощі навчання англійського інтегрованого аудіювання й письма, які мають бути враховані при організації навчання зазначеного виду письма.

Біографії авторів

Юлія Лавренчук, Інститут філології, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

асистент. Кафедра методики викладання української та іноземних мов та літератур

Тамара Кавицька, Інститут філології, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

кандидат педагогічних наук, доцент. Кафедра методики викладання української та іноземних мов та літератур

Посилання

Celik, B. (2019). Developing Writing Skills Through Reading. International Journal of Social Sciences and Educational Studies, 6 (1), 206-214.

Chan, S. (2018). Defining integrated reading-into-writing constructs: evidence at the B2-C1 interface. UK: Cambridge University Press.

Chan, S. H. Ch. (2013). Establishing the validity of reading-into-writing test tasks for the UK academic context. [Doctoral dissertation, the University of Bedfordshire]. Available at: https://uobrep.openrepository.com/handle/10547/312629.

Chokwe, J. M. (2013). Factors impacting Academic writing skills of English second language students. Mediterranean Journal of Socio Sciences, 4(14), 377-383. MCSER Publishing. Available at: https://doi.org/10.5901/mjss.2013.v4n14p377

Cumming, A. (1990). Expertise in evaluating second language compositions. Language Testing, 7. 31–51.

Cumming, A., Grant, L., Mulcahy-Ernt, P., & Powers, D. E. (2004). A teacher-verification study of speaking and writing prototype tasks for a new TOEFL. Language Testing, 21(2), 107– 145. Available at: https://doi.org/10.1191/0265532204lt278oa

Dembitskyi, S. & Liubyva, T. (2017). Vymogy do rozrobky ta adaptatsii kompleksnyh vymiriuvalnyh instrumentiv u sotsiologii: nadiinist, validnist I dostovirnist (In Ukrainian). Ukrainskyi sotsium, 3(62), 45–57. (Дембіцький, С. та Любива, Т. (2017). Вимоги до розробки та адаптації комплексних вимірювальних інструментів у соціології: надійність, валідність і достовірність: Український соціум, 3(62), 45–57).

Dunlop, D., & Xhafer, J. (2016). Development of synthesizing skills in academic writing. Cambridge English: Research Notes, 64, 52-60. Cambridge University Press.

Field, J. (2013). Cognitive validity. Examining Listening. Cambridge: Cambridge University Press.

Gebril, A. and Plakans, L. (2014). Assembling validity evidence for assessing academic writing: Rater reactions to integrated tasks. Assessing Writing, 21 (2). 56-73.

Göktürk Sağlam, A.L. (2020). Exploring L2 Student Perceptions Towards Source-based EAP Writing Assessment. Ars Linguodidacticae, 5 (1), 4-10.

Hajovsky, D. B., Villeneuve, E. F., Reynolds, M. R, Niileksela, Ch. R., Mason, B.A., & Shudak, N. J. (2018). Cognitive ability influences on written expression: Evidence for developmental and sex-based differences in school-age children. Journal School Psychology, 67, 104-118.

Kavytska, T, Shovkovyi, V., Osidak, V. (2021). Source-Based Writing in Secondary School: Challenges and Accomplishments. In Giannikas, C. N. (Ed.), Teaching Practices and Equitable Learning in Children’s Language Education (pp. 63-83). IGI Global.

Knoch, U. (2009). Diagnostic Writing Assessment: The Development and Validation of a Rating Scale. ResearchGate.

Knoch, U. (2011). Rating scales for diagnostic assessment of writing: What should they look like and where should the criteria come from? Assessing Writing, 16 (2). 81-96.

Kvasova O., Liamzina, N. (2018). Formuvannia integrovanyh umin chytannia i pysma u protsesi vykonannia studentamy web-kwestu (In Ukrainian). Аrs Linguodidacticae, 2, 38–44 (Квасова, О., Лямзіна, Н. (2018). Формування інтегрованих умінь читання й письма у процесі виконання студентами веб-квесту. Аrs Linguodidacticae, 2, 38–44).

List A. & Alexander P. (2017) Analyzing and Integrating Models of Multiple Text Comprehension. Educational Psychologist, 52(3), 143-147.

Luna, M., & Villalon. R. (2020). Improving university argumentative writing through an online training. Journal of writing research, 12(1), 233-262.

Miller, R. G., & Calfee, R. C. (2004). Building a better reading-writing assessment: Bridging cognitive theory, instruction, and assessment. English Leadership Quarterly, 26(3), 6-13.

Pratt, D. (2011). Modelling written communication: A new systems approach to modelling in the social sciences (Methodos Series. 8). Springer.

Rukthong, A. and Brunfaut, T. (2015). Anybody listening? The role of listening in integrated listening-to-write and listening-to-speak tasks. Oxford.

Spivey, N. N. (2001). Discourse synthesis: Process and product. Discourse synthesis: Studies in historical and contemporary social epistemology, 379-396.

Spivey, N. N., & King, J. R. (1989). Readers as writers composing from sources. Reading Research Quarterly, 24(1), 7–26.

Weston, J.L. (2015). The Impact of Strategy Instruction on Source-Based Writing. [Doctoral dissertation, Arizona State University].

Wette, R. (2019). Embedded provision to develop source-based writing skills in a Year 1 health sciences course: How can the academic literacy developer contribute? English for Specific Purposes, 35-49. Elsevier.

Zheng, Y. and Mohhamadi, S. (2013). An investigation into the writing construct(s) measured in Pearson Test of English Academic. Dutch journal of applied linguistics, 2.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-11-23

Як цитувати

Лавренчук, Ю., & Кавицька, Т. (2021). Навчання та оцінювання англійського інтегрованого аудіювання й письма у старшій школі: лінгводидактичні переваги й труднощі. ARS LINGUODIDACTICAE, (8), 25–31. https://doi.org/10.17721/2663-0303.2021.8.03

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ВИЩІЙ ТА СЕРЕДНІЙ ШКОЛАХ