ВИКОРИСТАННЯ ПОДКАСТІВ З МЕТОЮ ВДОСКОНАЛЕННЯ НАВИЧОК АУДІЮВАННЯ І ГОВОРІННЯ У СТУДЕНТІВ
Ключові слова:
подкаст, вміння аудіювання та говоріння, англійська як друга мова, студенти, мотиваціяАнотація
Стрімкий розвиток у сфері інформаційних технологій спричинив революцію в вивченні та викладанні англійської мови. Подкастинг – це новітня технологія, яка має величезний потенціал у вдосконаленні мовленнєвих навичок і вмінь у процесі вивчення англійської мови. У цій статті розглядається проблема використання подкастів з метою мотивації інтересу студентів до вивчення англійської мови та підвищення їх аудитивних навичок і вмінь говоріння. Продемонстровано, що підкасти пропонують широкий спектр можливостей та видів діяльності, спрямованих на покращення мовленнєвої компетенції студентів, і можуть бути використані як в аудиторії, так і за її межами.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Yulia Demianova
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).