МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ У СЕРЕДНІХ ШКОЛАХ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ З ОРІЄНТАЦІЄЮ НА АГРАРНИЙ ПРОФІЛЬ
Ключові слова:
профорієнтаційна робота, професія, метод, форма, структура, середній заклад освіти, учень, особистість.Анотація
Розглядаються питання методики проведення профорієнтаційної роботи у середніх школах Великої Британії з орієнтацією на аграрний профіль на всіх етапах розвитку особистості. Систематична профорієнтаційна робота є основою підготовки кваліфікованих спеціалістів аграрного профілю.
Посилання
Мельник О. В. Зміст, форми та методи профконсультаційної роботи зі старшокласниками в процесі профільного навчання / О. В. Мельник. – Київ, 2008. – С. 26.
Мельник О. В. Ділові ігри як засіб активізації професійного самовизначення старшокласників / О. В. Мельник // Профорієнтаційна робота із школярами : метод. посіб. / [за ред. М. П. Тименка]. – Рівне, 1992. – С. 83–97.
Федина М. Особливості основних форм і методів навчання у вищій школі Великої Британії [Електронний ресурс] / М. Федина. – Режим доступу: www.nbuv.gov.ua. – Назва з екрану.
Futher education [Electronic resource]. – Mode of access: http://www.writtle.ac.uk/Counselling-&-Student-Welfare – Назва з екрану.
Vocational education and training in the United Kingdom. Natalia Cuddy, Tom Leney. Luxembourg: Office for Official Publications of the European Communities, 2005. - 88 p. – P.33
Secondary education [Electronic resource]. – Mode of access: http://www.young-enterprise.org.uk/what-we-do/secondary-programmes/
Life-long learning [Electronic resource]. – Mode of access: http://www.young-enterprise.org.uk/what-we-do/secondary-programmes/enterprise-in-action/
Life-long learning [Electronic resource]. – Mode of access: http://www.young-enterprise.org.uk/what-we-do/secondary-programmes/personal-economics/
Life-long learning [Electronic resource]. – Mode of access: http://www.young-enterprise.org.uk/what-we-do/secondary-programmes/learn-to-earn/
Project business [Electronic resource]. – Mode of access: http://www.young-enterprise.org.uk/resources/PROJECT_BUSINESS.pdf
Arthur Mellows [Electronic resource]. – Mode of access: http://www.arthurmellows.org/_files/users/3/Docs/PDFs/Careers/9BBE93B62FDDB30937E2F5D002B4AC5C.pdf
Bow school [Electronic resource]. – Mode of access: http:/www.bow-school.org.uk/Citizenship
Kimbolton School [Electronic resource]. – Mode of access: http://www.kimbolton.cambs.sch.uk/page/?title=Sixth-Form
Sawston Village School [Electronic resource]. – Mode of access: www.raeng.org.uk/eenp/outputs, p.20
Addey Stanhope School [Electronic resource]. – Mode of access: http://www.as.lewisham.sch
Acton High School [Electronic resource]. – Mode of access: http://www.actonhighschool.co.uk/Prospectus
Bottisham Village College [Electronic resource]. – Mode of access: http://www.bottishamvc.org/curriculum
Cottenham Village College [Electronic resource]. – Mode of access: http://cvcweb.net/years
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Oksana Ponomarenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).