МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ У СЕРЕДНІХ ШКОЛАХ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ З ОРІЄНТАЦІЄЮ НА АГРАРНИЙ ПРОФІЛЬ

Автор(и)

  • О.Г. Пономаренко Національний університет біоресурсів і природокористування України (м. Київ), Україна

Ключові слова:

профорієнтаційна робота, професія, метод, форма, структура, середній заклад освіти, учень, особистість.

Анотація

Розглядаються питання методики проведення профорієнтаційної роботи у середніх школах Великої Британії з орієнтацією на аграрний профіль на всіх етапах розвитку особистості. Систематична профорієнтаційна робота є основою підготовки кваліфікованих спеціалістів аграрного профілю.

Біографія автора

О.Г. Пономаренко, Національний університет біоресурсів і природокористування України (м. Київ)

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри англійської мови для технічнихта агробіологічних спеціальностей

Посилання

Мельник О. В. Зміст, форми та методи профконсультаційної роботи зі старшокласниками в процесі профільного навчання / О. В. Мельник. – Київ, 2008. – С. 26.

Мельник О. В. Ділові ігри як засіб активізації професійного самовизначення старшокласників / О. В. Мельник // Профорієнтаційна робота із школярами : метод. посіб. / [за ред. М. П. Тименка]. – Рівне, 1992. – С. 83–97.

Федина М. Особливості основних форм і методів навчання у вищій школі Великої Британії [Електронний ресурс] / М. Федина. – Режим доступу: www.nbuv.gov.ua. – Назва з екрану.

Futher education [Electronic resource]. – Mode of access: http://www.writtle.ac.uk/Counselling-&-Student-Welfare – Назва з екрану.

Vocational education and training in the United Kingdom. Natalia Cuddy, Tom Leney. Luxembourg: Office for Official Publications of the European Communities, 2005. - 88 p. – P.33

Secondary education [Electronic resource]. – Mode of access: http://www.young-enterprise.org.uk/what-we-do/secondary-programmes/

Life-long learning [Electronic resource]. – Mode of access: http://www.young-enterprise.org.uk/what-we-do/secondary-programmes/enterprise-in-action/

Life-long learning [Electronic resource]. – Mode of access: http://www.young-enterprise.org.uk/what-we-do/secondary-programmes/personal-economics/

Life-long learning [Electronic resource]. – Mode of access: http://www.young-enterprise.org.uk/what-we-do/secondary-programmes/learn-to-earn/

Project business [Electronic resource]. – Mode of access: http://www.young-enterprise.org.uk/resources/PROJECT_BUSINESS.pdf

Arthur Mellows [Electronic resource]. – Mode of access: http://www.arthurmellows.org/_files/users/3/Docs/PDFs/Careers/9BBE93B62FDDB30937E2F5D002B4AC5C.pdf

Bow school [Electronic resource]. – Mode of access: http:/www.bow-school.org.uk/Citizenship

Kimbolton School [Electronic resource]. – Mode of access: http://www.kimbolton.cambs.sch.uk/page/?title=Sixth-Form

Sawston Village School [Electronic resource]. – Mode of access: www.raeng.org.uk/eenp/outputs, p.20

Addey Stanhope School [Electronic resource]. – Mode of access: http://www.as.lewisham.sch

Acton High School [Electronic resource]. – Mode of access: http://www.actonhighschool.co.uk/Prospectus

Bottisham Village College [Electronic resource]. – Mode of access: http://www.bottishamvc.org/curriculum

Cottenham Village College [Electronic resource]. – Mode of access: http://cvcweb.net/years

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-08-02