ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ У СЕРЕДНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ ТА МОЖЛИВОСТІ ІМПЛЕМЕНТАЦІЇ БРИТАНСЬКОГО ДОСВІДУ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ У СИСТЕМУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ
Ключові слова:
профорієнтаційна робота, професія, педагогічні умови, структура, середній заклад освіти, студент, особистість.Анотація
Розглядаються питання необхідності профорієнтаційної роботи у середніх навчальних закладах освіти та професійної підготовки майбутніх фахівців. Система підготовки кваліфікованих спеціалістів є головним завданням професійно-практичної освіти.
Посилання
Балацька Н.І. Організація професійно орієнтаційної роботи в сучасних середніх школах Великої Британії // Теоретичні питання культури, освіти та виховання: Збірник наукових праць / Балацька Н.І.– К.: КНЛУ, 2002. - № 19. – С.110-113.
Балацька Н.І. Професійна орієнтація в різних типах шкіл Великої Британії // Гуманітарна освіта в технічних вищих навчальних закладах:Збірник наукових праць / Балацька Н.І. –К.: НАУ,2003.– Вип.5.–С.25 – 33.
Балацька Н.І. Роль керівника з вибору професій у навчальному процесі сучасних середніх шкіл Великої Британії // Теоретичні питання культури, та виховання: Збірник наукових праць / Балацька Н.І. – К.: КНЛУ, 2002. – № 21. – С.146 –150.
Балацька Н.І. Становлення, історична періодизація та методологічні засади професійної орієнтації англійських шкіл // Наука і сучасність: Збірник наукових праць / Балацька Н.І. – К.: НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2003. – Т. XLI. – С. 27 –
Study plus [Electronic resource]. – Mode of access: http://en.hs-furtwangen.de/faculty/mechanical-and-medical-engineering/study-plus-programme.html. – Назва з екрану.
Information and guidance on the Equality Act 2010, including age discrimination and public sector Equality Duty [Electronic resource]. – Mode of access: www.referat.ru https://www.gov.uk/equality-act-2010-guidance.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 О.Г. Пономаренко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).