ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ У СЕРЕДНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ ТА МОЖЛИВОСТІ ІМПЛЕМЕНТАЦІЇ БРИТАНСЬКОГО ДОСВІДУ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ У СИСТЕМУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ

Авторы

  • О.Г. Пономаренко

Ключевые слова:

профорієнтаційна робота, професія, педагогічні умови, структура, середній заклад освіти, студент, особистість.

Аннотация

Розглядаються питання необхідності профорієнтаційної роботи у середніх навчальних закладах освіти та професійної підготовки майбутніх фахівців. Система підготовки кваліфікованих спеціалістів є головним завданням професійно-практичної освіти.

 

 

Библиографические ссылки

Балацька Н.І. Організація професійно орієнтаційної роботи в сучасних середніх школах Великої Британії // Теоретичні питання культури, освіти та виховання: Збірник наукових праць / Балацька Н.І.– К.: КНЛУ, 2002. - № 19. – С.110-113.

Балацька Н.І. Професійна орієнтація в різних типах шкіл Великої Британії // Гуманітарна освіта в технічних вищих навчальних закладах:Збірник наукових праць / Балацька Н.І. –К.: НАУ,2003.– Вип.5.–С.25 – 33.

Балацька Н.І. Роль керівника з вибору професій у навчальному процесі сучасних середніх шкіл Великої Британії // Теоретичні питання культури, та виховання: Збірник наукових праць / Балацька Н.І. – К.: КНЛУ, 2002. – № 21. – С.146 –150.

Балацька Н.І. Становлення, історична періодизація та методологічні засади професійної орієнтації англійських шкіл // Наука і сучасність: Збірник наукових праць / Балацька Н.І. – К.: НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2003. – Т. XLI. – С. 27 –

Study plus [Electronic resource]. – Mode of access: http://en.hs-furtwangen.de/faculty/mechanical-and-medical-engineering/study-plus-programme.html. – Назва з екрану.

Information and guidance on the Equality Act 2010, including age discrimination and public sector Equality Duty [Electronic resource]. – Mode of access: www.referat.ru https://www.gov.uk/equality-act-2010-guidance.

Опубликован

2018-11-19