ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ У СЕРЕДНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ ТА МОЖЛИВОСТІ ІМПЛЕМЕНТАЦІЇ БРИТАНСЬКОГО ДОСВІДУ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ У СИСТЕМУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ
Ключевые слова:
профорієнтаційна робота, професія, педагогічні умови, структура, середній заклад освіти, студент, особистість.Аннотация
Розглядаються питання необхідності профорієнтаційної роботи у середніх навчальних закладах освіти та професійної підготовки майбутніх фахівців. Система підготовки кваліфікованих спеціалістів є головним завданням професійно-практичної освіти.
Библиографические ссылки
Балацька Н.І. Організація професійно орієнтаційної роботи в сучасних середніх школах Великої Британії // Теоретичні питання культури, освіти та виховання: Збірник наукових праць / Балацька Н.І.– К.: КНЛУ, 2002. - № 19. – С.110-113.
Балацька Н.І. Професійна орієнтація в різних типах шкіл Великої Британії // Гуманітарна освіта в технічних вищих навчальних закладах:Збірник наукових праць / Балацька Н.І. –К.: НАУ,2003.– Вип.5.–С.25 – 33.
Балацька Н.І. Роль керівника з вибору професій у навчальному процесі сучасних середніх шкіл Великої Британії // Теоретичні питання культури, та виховання: Збірник наукових праць / Балацька Н.І. – К.: КНЛУ, 2002. – № 21. – С.146 –150.
Балацька Н.І. Становлення, історична періодизація та методологічні засади професійної орієнтації англійських шкіл // Наука і сучасність: Збірник наукових праць / Балацька Н.І. – К.: НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2003. – Т. XLI. – С. 27 –
Study plus [Electronic resource]. – Mode of access: http://en.hs-furtwangen.de/faculty/mechanical-and-medical-engineering/study-plus-programme.html. – Назва з екрану.
Information and guidance on the Equality Act 2010, including age discrimination and public sector Equality Duty [Electronic resource]. – Mode of access: www.referat.ru https://www.gov.uk/equality-act-2010-guidance.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2018 О.Г. Пономаренко
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial-ShareAlike» («Атрибуция — Некоммерческое использование — На тех же условиях») 4.0 Всемирная.
Авторы, которые публикуются в этом журнале, соглашаются со следующими условиями:Авторы оставляют за собой право на авторство своей работы и передают журналу право первой публикации этой работы на условиях лицензии Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0), которая позволяет другим лицам свободно распространять опубликованную работу с обязательной ссылкой на авторов оригинальной работы и первую публикацию работы в этом журнале.
Авторы имеют право заключать самостоятельные дополнительные соглашения по неэксклюзивного распространение работы в том виде, в котором она была опубликована этим журналом (например, размещать работу в электронном хранилище учреждения или публиковать в составе монографии), при условии сохранения ссылки на первую публикацию работы в этом журнале.
Политика журнала позволяет и поощряет размещение авторами в сети Интернет (например, в хранилищах учреждений или на личных веб-сайтах) рукописи работы, как до представления рукописи в редакцию, так и во время его редакционного обработки, поскольку это способствует возникновению продуктивной научной дискуссии и положительно сказывается на оперативности и динамике цитирования опубликованной работы (см. The Effect of Open Access).