ЗАСОБИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ НА РІЗНИХ ВІКОВИХ ЕТАПАХ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ МОЛОДІ

Автор(и)

  • О.Г. Пономаренко Національний університет біоресурсів і природокористування України (м. Київ), Україна

Ключові слова:

профорієнтаційна робота, професія, педагогічні умови, структура, середній заклад освіти, учень, особистість.

Анотація

Розглядаються питання щодо використання ефективних засобів профорієнтаційної роботи у навчальних закладах освіти та в подальшому професійної підготовки майбутніх фахівців. Система підготовки кваліфікованих спеціалістів є головним завданням професійно-практичної освіти.

 

Біографія автора

О.Г. Пономаренко, Національний університет біоресурсів і природокористування України (м. Київ)

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри
англійської мови для технічних та агробіологічних спеціальностей

Посилання

Амеліна С. М. Особливості дуальної системи вищої професійної освіти у навчальних закладах Німеччини / С. М. Амеліна // Проблеми трудової і професійної підготовки : зб. наук. праць. – 2010. – Вип. 15. – С. 107-112.

Балацька Н. І. Організація професійно орієнтаційної роботи в сучасних середніх школах Великої Британії / Н. І. Балацька // Теоретичні питання культури, освіти та виховання : зб. наук. праць. – 2002. – № 19. – С. 110-113.

Вачевський М. В. Підготовка молоді до вибору професії в сучасних умовах Молодь і ринок / М. В. Вачевський // Молодь і ринок. – 2002. – № 1. – С. 72-75.

Вульфсон Б. Л. Западноевропейское образовательное пространство ХХI века. Прогностические модели / Б. Л. Вульфсон // Педагогика. – 1994. – № 2. – С. 110.

Зінченко В. П. Теорія і практика розбудови системи професійної орієнтації в сучасних умовах / В. П. Зінченко, М. С. Янцур // Оновлення змісту і методів психології освіти та професійної орієнтації. – 1998. – Вип. 4. – С. 4-15.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-11-20